حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
برگزاری برنامه تجلیل از فرهنگیان نمونه و روسای اسبق آموزش و پروش شهرستان چرام
30 آوریل 2023 - 18:00
شناسه : 10156
رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام برنامه تجلیل از فرهنگیان نمونه و روسای اسبق آموزش و پروش در شهرستان چرام برگزار می شود.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام برنامه تجلیل از فرهنگیان نمونه و روسای اسبق آموزش و پروش در شهرستان چرام برگزار می شود.

 

به گزارش بلادشاپور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رسال اصلی ما معلمان خدمت به دانش آموزان و گسترش تعلیم و تربیت است.

سید صدیف دانشی با بیان اینکه رسانه ها به نوعی نقش معلمان را در جامعه ایفا می کنند، افزود: به همه رسانه ها احترام می گذارم و پذیرای هرگونه نقد منصفانه هستم.

وی با بیان اینکه حضور همه رسانه ها در تمام جلسات آموزش و پرورش شهرستان را با آغوش باز می پذیرم، تاکید کرد: مسئولان به جای حمله به خبرنگاران باید عملکرد خود را تصحیح کنند.

دانشی ضمن تبریک روز معلم به همه فرهنگیان گفت: امسال در سطح شهرستان چرام 8 نفر به عنوان معلم نمونه معرفی شدند که 6 نفر به عنوان معلم نمونه فرهنگی شهرستانی و 2 نفر نیز به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: در هفته معلم و برای ارج گذاشتن به مقام شامخ معلمی که شغل انبیاست برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می شود.

دانشی افزود: امسال تصمیم داریم با حضور مسئولان، خانواده فرهنگیان شهدا و ایثارگران و همچنین فرهنگیان شهرستان برنامه ای برای تجلیل از فرهنگیان نمونه و همچنین تجلیل از روسای سابق و اسبق آموزش و پرورش شهرستان انجام شود.

وی با بیان اینکه این برنامه در روز 13 اردیبهشت در باغ چشمه بلقیس شهر چرام برگزار می شود، گفت: برای اجرای آن برنامه های شاد و متنوعی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.