حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1542 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
دیدار مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و در مان شهرستان چرام با امام جمعه
30 آوریل 2023 - 13:54
شناسه : 10151
بمناسبت هفته سلامت؛ بمناسبت هفته سلامت، مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با امام جمعه چرام دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

به گزارش بلادشاپور، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام در دیدار به مناسبت هفته سلامت با امام جمعه شهر چرام گفت: مجموعه شبکه بهداشت امسال در هفته سلامت با شعار ” سلامت برای همه با پزشک خانواده ” برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.

حسین جعفری با بیان اینکه برنامه پزشک خانواده در تمامی شهرهای شهرستان چرام با جدیت در حال اجراست، افزود: در این طرح خدمات خوبی به شهروندان ارائه و به منظور بررسی شرایط بیمار و ارجاع به موقع آن به سطوح بالاتر در همه روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر شهرستان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه مهمترین خواسته مردم شهرستان بحث راه اندازی بیمارستان است، عنوان کرد: پروژه این بیمارستان از اول خرداد ماه سال گذشته پیشرفت خوبی دارد.

جعفری با بیان اینکه فاز اول پروژه بیمارستان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست، افزود: عملیات اجرایی فاز اول شامل پی، سقف و ستون حداکثر تا مردادماه به پایان می رسد و پس از آن مرحله دوم آغاز می شود.

وی با بیان اینکه اورژانس 115 شهر چرام کلنگ زنی شده، گفت: عملیات اجرایی به زودی آغاز می شود و پیش بینی می شود که کمتر از 6 ماه عملیات اجرایی به پایان برسد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان چرام عنوان کرد: کلینیک تخصصی شهر چرام که به دلیل کمبود متخصص تقریبا غیر فعال شده بود خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در حال حاضر تعداد زیادی متخصص در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه سونوگرافی پس از دو سال تعطیلی مدتی است که در شهرستان فعال شده و در حال ارائه خدمات به مردم است، گفت: تجهیزات میهمانسرای شبکه بهداشت خریداری و در حال نصب است و به زودی این میهمانسرا با ظرفیت 30 تخت آماده بهره برداری است.

جعفری از تبدیل رادیوگرافی آنالوگ شهرستان چرام به دیجیتال با اعتبار یک میلیارد تومان خبر داد و افزود: این کار موجب کاهش هزینه های بیماران و افزایش کیفیت عکس ها شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های مرکز جامع سلامت سرفاریاب نوسازی شده است، بیان کرد: از ابتدای سال گذشته تا الان 15 تیم پزشکی رایگان به مناطق محروم و صعب العبور ارسال شده است.

حجت الاسلام افشار امام جمعه شهر چرام ضمن تبریک هفته سلامت گفت: اقدامات خوبی توسط مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شده و می طلبد که این اقدامات به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان نگاه ویژه ای نسبت به وضعیت بیمرستان چرام دارند، افزود: یکی از خواسته های مردم این است که روند اجرای بیمارستان تسریع شود و وقفه ای در آن ایجاد نشود.

افشار به کاهش دارو در فصل سرما و کرونا اشاره کرد و گفت: شهرستان ما محدود و کوچک است و کمبود دارو نقطه مثبتی نیست و بهتر است با توجه به محدودیت تعداد داروخانه در سطح شهرستان همیشه در خصوص تامین داروی مورد نیاز پیش بینی لازم صورت گیرد.

امام جمعه با اشاره به بحث گرانی دارو عنوان کرد: هر چند این مشکل مربوط به شهرستان نیست اما اگر یک نفر سرماخوردگی کوچکی داشته باشد بیش از 500 هزار تومان باید هزینه درمان و دارو بپردازد که با توجه به وضعیت مردم شهرستان این هزینه ها بسیار بالاست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.