حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
حضور پر رنگ چرامی ها در راهپیمایی روز جهانی قدس
14 آوریل 2023 - 16:48
شناسه : 9876
اقشار مختلف مردم شهر چرام در روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور برای آزادی فلسطین و پایان ستم و اشغالگری صهیونیستها راهپیمایی کردند.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

به گزارش بلادشاپور، مردم روزه دار و انقلابی شهرستان چرام در روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها آمدند و شعار حمایت از آزادی فلسطین را سردادند.

 

چرامی ها با هدف بزرگداشت روز جهانی قدس که از مصلای حضرت ابوطالب(ع) به سمت خیابان شهید مطهری و بسمت خیابان امام حسین(ع) برگزار شد، با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خشم و انزجار خود را نسبت به صهیونیستها و حامیان اصلی آنها ابراز داشتند.

 

در این اجتماع مردمی که افراد و اقشار مختلف اعم از پیر و جوان و زن و کودک حضور داشتند، دست نوشته ها و پلاکاردهایی و پرچمهایی در حمایت از آزادی قدس قبله اول مسلمانان و بازگشت فلسطینیان به موطن اصلی و سرزمین اشغالی خود جلوه گری داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.