حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
13 مارس 2023 - 19:25
شناسه : 9464
تعهد و تخصص دو بال جدا نشدنی برای یک هنرمند هستند ، هرگاه یکی از این دو نباشد هنرمند نمی تواند پرواز کند و آفرینش به معنای واقعی کلمه ،انجام دهد.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

به گزارش بلادشاپور، عبدالکریم عبودی ، خبر از کسب رتبه های برتر توسط هنرمندان کهگیلویه در جشنواره فرهنگی هنری فجر تا فجر (ستاد اقامه نماز) را داد و گفت :در این جشنواره در مرحله کشوری سیدعلی احمدی پور در رشته فیلمنامه نویسی رتبه سوم ، در رشته های خاطره نویسی سیده نیایش احمدی پور ، مهدویت و انتظار، زهرا سادات احمدی پور رتبه اول را کسب کردند و همچنین در مرحله استانی امیررضا تقوی رتبه اول پادکست و رضا رمضانی رتبه دوم فیلم‌نامه‌نویسی و تقدیر در نمایشنامه نویسی را کسب کردند .
وی افزود :تعهد و تخصص دو بال جدا نشدنی برای یک هنرمند هستند ، هرگاه یکی از این دو نباشد هنرمند نمی تواند پرواز کند و آفرینش به معنای واقعی کلمه ، انجام دهد .
در پایان ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه ضمن تبریک به این هنرمندان و مردم شریف کهگیلویه ، گفت : وظیفه فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه ما این است ، در حد توان از این هنرمندان حمایت کنیم ، تا شاهد شکوفایی و بالندگی بیش از پیش شان باشیم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.