حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
حضور شهید گمنام در مکانهای دولتی بسیار مهم است
27 دسامبر 2022 - 23:52
شناسه : 8335
یادداشت؛ سید علیرضا کشاورز باید شهدای گمنام در مکان های دولتی باشند که وقتی از کنار آنها رد می شوند متوجه شوند نان چه کسانی را می خورند و بدانند در چه مسیری حرکت می کنند و کار کنند و بدانند صندلی را که در اختیار دارند به برکت خون همین شهیدان گرانقدر هستند.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

به گزارش بلادشاپور، یادداشت ارسالی از فعال سیاسی و رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد سید علیرضا کشاورز

 

شهید زنده جاودانه است و نمونه آن حضور دو فرزند شهید برومند این آب و خاک که مهمان دو شهر از استان ما شدند و حضور این شهیدان در مکانهای دولتی بسیار مهم است.

شهیدان آنقدر عظمت پیدا می کنند حتی اگر ناشناخته باشند مردم به آنها تمسک می گویند و برای درد دل و حل مشکلات سراغ آنها می‌روند و خصوصی ترین مسائل زندگی شان را به آنها می گویند انتظار کمک از شهدا دارند.

شهدا و ایثارگران پس از قرن ها در جنگ تحمیلی به دشمن مثل اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور را تصرف کنند.

باید شهدای گمنام در مکان های دولتی باشند که وقتی از کنار آنها رد می شوند متوجه شوند نان چه کسانی را می خورند و بدانند در چه مسیری حرکت می کنند و کار کنند و بدانند صندلی را که در اختیار دارند به برکت خون همین شهیدان گرانقدر هستند مقام معنوی و الهی برای مومنان دارند و مادیات را کنار گذاشته و به نقطه وصل رسیدند به اشتباه می گوییم که گمنام هستند در عرش شناخته شده هستند اگر مدیران و کارمندان هر روز را با یاد و نام شهدا آغاز کنند به این توجه کنند که شهدا به خاطر خدمات آنها در راه انقلاب می توانند شفیع آنها باشند و بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.