حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
14 نوامبر 2022 - 12:04
شناسه : 7194
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت حضرت آیت الله حاج سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق شهر یاسوج را تسلیت گفت.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ارتحال آیت الله حاج سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق شهر یاسوج را تسلیت گفت.

 

به گزارش بلادشاپور، در این پیام تسلیت آمده است:

 

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ. »«هرگاه عالمی بمیرد رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود كه تا روز قيامت هيچ چيز آن را فرو نمى ‏پوشد»

رحلت عالم ربانی امام جمعه محترم سابق شهر یاسوج مرحوم حضرت آیت الله سیدعلی اصغر حسینی موجب تاسف و تالم گردید.

 

یقینا خدمات ارزنده این استاد گرانمایه که منشاء خیرات و برکات فراوانی در جوامع علمی، فرهنگی و اجتماعی استان و بویژه خدمات دینی بعنوان امام جمعه در شهر یاسوج هیچگاه از اذهان جامعه ایمانی منطقه فراموش نخواهد شد.

اینجانب این مصیبت را به کلیه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه جامعه شریف روحانیت و بیت معزز ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از خداوند متعال صبر و عافیت و برای آن عالم فقید حشر و نشر با اولیاء الهی از خداوند متعال خواستارم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.