حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
آغاز طرح ترخیص موتور سیکلت های رسوبی در شهرستان چرام
09 مارس 2022 - 10:00
شناسه : 3670

رئیس پلیس راهور شهرستان چرام اظهار داشت: موتور سیکلت های رسوبی شهرستان چرام از امروز به صورت ویژه ترخیص می شوند. به گزارش بلادشاپور، سرگرد سید مجید افسری رئیس پلیس راهور شهرستان چرام در گفتگو با خبرنگار بلادشاپور از چرام گفت: با تدابیر فرمانده ناجا همزمان با سراسر کشور طرح ترخیص موتور سیکلت های رسوبی […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس راهور شهرستان چرام اظهار داشت: موتور سیکلت های رسوبی شهرستان چرام از امروز به صورت ویژه ترخیص می شوند.

به گزارش بلادشاپور، سرگرد سید مجید افسری رئیس پلیس راهور شهرستان چرام در گفتگو با خبرنگار بلادشاپور از چرام گفت: با تدابیر فرمانده ناجا همزمان با سراسر کشور طرح ترخیص موتور سیکلت های رسوبی چرام از پارکینگ ها از امروز هجدهم اسفند ماه به صورت ویژه و فوق العاده اجرایی می شود افسری افزود در این طرح برای مالک یا متصرف (نماینده قانونی) امتیازاتی خاص و ویژه در نظر گرفته شده که بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را ترخیص کنند.

رئیس پلیس راهور چرام عنوان کرد هزینه جریمه موتور سیکلت ها به حالت اولیه باز می گردد و در واقع طی مدتی که در پارکینگ متوقف بوده اند شامل جریمه دو برابر نمی شوند مالکان می توانند با طرح تقسیط جرائم بدون پیش پرداخت بصورت یک ساله و تقسیطی جریمه ها را پرداخت کنند.

افسری با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده در حوضه بیمه جهت ترخیص موتور سیکلت های رسوبی تصریح کرد: در این طرح در مرحله اول بیمه نامه از ساکنان در خواست نمی شود .و تدابیری اندیشیده شد که مالکان موتور سیکلت که غالبا اقشار ضعیف جامعه هستند بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را ترخیص کنند.

سرگرد افسری عنوان کرد: تمهیداتی پیش بینی شده که فرایند موتور سیکلت های رسوبی با مراجعه مالک یا نماینده قانونی (متصرف) با به همراه داشتن اسناد موتور سیکلت به دفتر پلیس ۱۰+ بتوانند در کمتر از یک ساعت فرایند ترخیص را انجام دهند .

رئیس پلیس راهور چرام گفت: معیار نگهداشتن در پارکینگ ها طبق مصوبه سال ۹۴ می باشد و به نحوی که تلاش بر این است که طرح ترخیص به صورت ویژه و فوق العاده در جهت احقاق حق مردم و افزایش سرمایه اجتماعی ناجا اجرا شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.