حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
به همت و تلاش کارشناس امور بانوان و همکاری مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش دهدشت جشنواره بومی و محلی به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد
07 فوریه 2022 - 13:12
شناسه : 3169

به همت و تلاش کارشناس امور بانوان و همکاری مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش دهدشت جشنواره بومی و محلی به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور * این جشنواره روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه در محوطه اداره آموزش وپرورش دهدشت با حضور فرهنگیان و جمع کثیری از علاقه‌مندان به جشنواره […]

ارسال توسط :
پ
پ

به همت و تلاش کارشناس امور بانوان و همکاری مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش دهدشت جشنواره بومی و محلی به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور * این جشنواره روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه در محوطه اداره آموزش وپرورش دهدشت با حضور فرهنگیان و جمع کثیری از علاقه‌مندان به جشنواره های بومی و محلی برگزار گردید.

در آیین افتتاح این جشنواره، رئیس اداره آموزش وپرورش دهدشت ضمن تقدیر و تشکر از واحدهای اداری که در جهت برگزاری این جشنواره همکاری داشتند، گفت: جشنواره بومی و محلی جزو ساختارهای زندگی عشایری، روستایی و شادی‌آفرین بوده و در بیشتر روستاهای شهرستان و استان برگزار می گردد.

فضل الله گنجی پور با بیان اینکه برپایی جشنواره‌های فرهنگی ، ورزشی، بومی و محلی فرصتی برای احیای آئین‌ها، رسوم و بازی‌های سنتی است، افزود: برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی ظرفیتی برای پیوند نسل‌های دیروز و امروز در یک جامعه است.
گنجی پور اظهار داشت : بسیاری از بازی‌های سنتی، غذاها، پوشش مردان و زنان و صنایع دستی که در کنار این جشنواره‌ها اجرا می‌شود یادآور سنت‌های غبار گرفته گذشتگان ماست.

وی گفت: جشنواره بومی محلی هر ساله در ایام دهه مبارکه فجر دراداره آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه با همکاری امور بانوان و دیگر بانوان فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ وحفظ سنت ها و بازآموزی چنین سنت هایی به نسلهای جدید و آینده برگزارمی گردد.

در حاشیه برگزاری این جشنواره، کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش دهدشت ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و مجموعه همکاران خویش گفت: جشنواره دست سازه های دانش آموزان متوسطه اول با همت وتلاش معاونت و کارشناسان جهت تشویق بیشتر دانش آموزان و برای شرکت در جشنواره نیز نمایش داده شده است.

در پایان مدعوین از غرفه های مختلف این جشنواره بازدید و عوامل برگزار کننده مورد تحسین و تقدیر همگان قرار گرفتند.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.