حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
طنین صدا و پیام دکتر غلامرضا تاجگردون در همایش بزرگ ایل نویی و منسوبین در حمایت از حاج سید علی محمد بزرگواری به گوش مردم کهگیلویه بزرگ رسید
10 فوریه 2024 - 20:19
شناسه : 13188
آماده ایم تا بگوییم و به مردم عزیزمان ابلاغ کنیم که شعار انتخاباتی بزرگواری تهدید، تطمیع و تزویر و تسلیم نیست. شعار انتخاباتی بزرگواری لبیک به پیام مقام معظم رهبری برای حضور و مشارکت حداکثری است . امروز می بینیم که برای عزت بزرگواری از تمامی ایلات و طوایف مناطق و بخشهای کهگیلویه بزرگ به خط شده اند و هر صبر و انتظاری که برای رسیدن به فردای روشن مردم باشد ،سرانجام در میعادگاه پیروزی با سربلندی به سرانجام خواهد رسید و سرانجام فصلها به وصلها تبدیل خواهد شد.
ارسال توسط : نویسنده : ریحان نژاد منبع : پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور
پ
پ

پایگاه خبری تحلیلی بلاد شاپور*

دکتر محمودی ،مدیر برنامه های دکتر غلامرضا تاجگردون در همایش بزرگ ایل نویی و منسوبین در حمایت از حاج سید علی محمد بزرگواری حاوی چه پیامی بود؟!!!!/

دکتر محمودی: ارادتی که در بین آقای تاجگردون و مردم شریف کهگیلویه وجود دارد این ارادت ثابت قدم و جاویدان و در تاریخ کهگیلویه و استان پابرجا و ماندگار و جاویدان است / برادر کشی رسم و رسوم و معرفت اشخاصی بود در این دیار ،در دورانی که نه دردی و نه بیماری بود کسانی با بیماریهای ساختگی ،نه تنها ما را یاری نکردند و پشت به برادر خویش کردند و با تشکیل جلسات و با حضور در پستوهای اتاق فکر بعضی مخالفین و معاندین و دشمنان در استانهای فارس و قم و تهران به دنبال ترور شخصیت بنده بودند/+متن کامل صحبت‌های دکتر محمودی

دکتر محمودی ، ریس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی استان،و مدیر برنامه های دکتر غلامرضا تاجگردون در گچساران و باشت حاوی پیغام دکتر غلامرضا تاجگردون برای مردم شریف و نجیب کهگیلویه بزرگ بود.

دکتر محمودی گفت : اینجانب به تک تک عزیزان سلام دکتر تاجگردون را ابلاغ می نماییم و پیغام ایشان ،این اسطوره زاگرس و این نماد متشخص استان کهگیلویه و بویراحمد پیغامشان این بود که سلام مرا به مردم شریف کهگیلویه برسانید و بگویید میثاق و عهد و پیمان و برادری که ما با کهگیلویه بزرگ بسته ایم از دیرین تا کنون پابرجا بوده و بر این عهد و پیمان ثابت قدم خواهیم ماند .
ارادتی که در بین آقای تاجگردون و مردم شریف کهگیلویه وجود دارد این ارادت ثابت قدم و جاویدان و در تاریخ کهگیلویه و استان پابرجا و ماندگار و جاویدان خواهد بود .
ایشان فرمودند در دورانی که برادر کشی رسم و رسوم و معرفت اشخاصی بود در این دیار ،در دورانی که نه دردی و نه بیماری بود کسانی با بیماریهای ساختگی ،نه تنها ما را یاری نکردند و پشت به برادر خویش کردند و با تشکیل جلسات و با حضور در پستوهای اتاق فکر بعضی مخالفین و معاندین و دشمنان در استانهای فارس و قم و تهران به دنبال ترور شخصیت بنده بودند، انسانی بزرگوار به نام حاج آقا بزرگواری این انسان بزرگ منش و بزرگ اندیش و نیک سیرت و پاکدست ،آنجا مرا دریافتند و با اون جملات شیوا و تاریخی مرا حمایت کردند.
و فرمودند که به مردم کهگیلویه عزیز و نجیب بگویید که امروز روزی است که با عهد و پیمان و تجدید میثاق با حاج آقا بزرگواری به دنبال انتقامی سخت باشیم.
و فرمودند که انتقام سخت ما لبیک گفتن به فرمایش مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات و رقص قلمشان را به نام حاج آقا بزرگواری مزین کنند .
و به عزیزان من در کهگیلویه بزرگ بگویید که مجلس هم متخصص می خواهد و هم مقتدر ،اگر من متخصص هستم در مجلس ،بزرگواری مقتدر هست در مجلس.
بزرگواری در تمام کمسیون های تخصصی و غیر تخصصی مجلس با اقتدار نقش آفرینی می کند و امروز این را بدانید که هر گاه تقدیر در جهت رستگاری ملتی رقم بخورد تمامی نشانه ها به خط خواهد شد .
امروز می بینیم که برای عزت بزرگواری از تمامی ایلات و طوایف مناطق و بخشهای کهگیلویه بزرگ به خط شده اند و هر صبر و انتظاری که برای رسیدن به فردای روشن مردم باشد ،سرانجام در میعادگاه پیروزی با سربلندی به سرانجام خواهد رسید و سرانجام فصلها به وصلها تبدیل خواهد شد.

برای انتظار و حضور بزرگواری در انتخابات کهگیلویه بزرگ چه بغضهایی که در سینه داشتیم و چه صورت‌هایی که در این انتظار بارانی شد تا به امروز رسیدیم و دردی و آهی مشترک برای این حضور داشتیم و امروز این آه و درد مشترک به زیبایی طغیان کرده و با حنجره های بی فریاد مظلومیت ،صداقت و پاکدستی بزرگواری را فریاد می زند .
امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با چراغ سبز نشان دادن به حضور برادر انقلابی ما حاج آقا بزرگواری در عرصه انتخابات بستری فراهم کرده است که زمینه مشارکت تمامی جریانات سیاسی و همه گرایشات را در انتخابات کهگیلویه رقم بزند که شور و شعف انتخابات کهگیلویه به جایی رسیده است که نمود و تصاویر حیران کننده آن از استقبال و حمایت های مردمی از حاج آقا بزرگواری به سایر استانها تسری نموده است و این نوید بخش حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات پیشرو خواهد بود .
و اما پیغام و پیام ما به خناسان ،مردم فریبان ،روبه صفتان و دروغگویان و کسانی که توطئه چیدند ،طومار و عریضه نوشتند و مخالفت کردند که شهوت لمیدن برکرسی بهارستان آنچنان چشمهایتان را کور و گوشهایتان را کر کرده است که برای ترور شخصیت بزرگواری اخلاق را ذبح کرده اید.
و شما توطئه چینان و تخریب گران همانند عمر بن سعد صفتان هستید که برای حرص رسیدن به گندم ری اخلاق و ایمان و انسانیت را پایمال کرده اید.
و اینجا با شجاعت اعلام می کنیم که به کفتارها بگویید که دنبال پناهگاهی باشید که شیران بازگشتند.
امروز صدای پای شکسته و استخوانهای در هم کوبیده این خناسان و دروغگویان فرسنگ ها به گوش می رسد .
امروز ما با اقتدار آماده ایم تا بگوییم اتاق فکر حاج آقا بزرگواری عده ای قلیل و ضعیف و ظالم و ذلیل نیست و اتاق فکرش تمامی مردم کهگیلویه بزرگ است.

آماده ایم تا بگوییم و به مردم عزیزمان ابلاغ کنیم که شعار انتخاباتی بزرگواری تهدید، تطمیع و تزویر و تسلیم نیست.
شعار انتخاباتی بزرگواری لبیک به پیام مقام معظم رهبری برای حضور و مشارکت حداکثری است .
و امروز در عرصه انتخابات کهگیلویه دو جریان حاکم است ،جریان اول همان جریان زر ،زور ،تزویر و تطمیع است و جریانی است که جدا از مردم است و خود را جدا از مردم می داند و این جریان به پشتیبانی همین مردان و شیرزنان در اولین ایستگاه قطار انتخابات پیاده خواهد شد و این جریان مسیر کهگیلویه را به مسیر ذلت تبدیل کرده است .
و اما جریان دوم جریان حاج آقا بزرگواری است که نه تنها در بین مردم است بلکه از جنس مردم است و خود را از مردم جدا نمی داند و این جریان درد و فقر و رنج مردم را می شناسند و مطالبات مردم را رصد می کند و این مطالبات و این درد و رنج و غم مردم را به برنامه تبدیل می کند و یک جریان برنامه محور و نقش آفرینی است که این جریان که به یاری خدا و همت همه مردم کهگیلویه بزرگ تا آخرین ایستگاه قطار انتخابات پیش خواهد رفت .
من هم در پایان این شور و شوق و شعف شما مردم قدردان و قدرشناس کهگیلویه بزرگ را می ستایم و اعلام می کنم که این پیروزی بزرگ از قبل گوارای وجودتان .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.