حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
ضرغام آباد تنور انتخابات را گرم کرد/با برگزاری همایشی بی نظیر مردم غیرتمند دهستان ضرغام آباد کهگیلویه حمایت قاطع خویش را از خادم صادق اعلام نمودند
04 ژانویه 2024 - 17:21
شناسه : 12475
حاج آقا بزرگواری درخواست نمود که مردم باید مطالبه گر باشند و آدمهای آگاه و کنشگر با اسناد خواسته ها و نیازهای هر منطقه و بخش را شناسایی و تحویل نماینده دهند تا در دوره نمایندگی به عنوان زبان گویای آنان مطالبه گر حق و حقوقشان باشد.
ارسال توسط : نویسنده : ریحان نژاد منبع : پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور
پ
پ

پایگاه خبری بلادشاپور *

با برگزاری همایشی بی نظیر مردم غیرتمند دهستان ضرغام آباد کهگیلویه حمایت قاطع خویش را از خادم صادق اعلام نمودند

مردم قدردان دهستان ضرغام آباد در حومه شرقی شهر دهدشت در همایشی خودجوش و مردمی از حضرت حجت السلام حاج سید علی محمد بزرگواری کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام حمایت و استقبال نمودند.

به گزارش پایگاه خبری بلادشاپور” در این همایش ابتدا سخنرانان انتخاب حاج سید علی محمد بزرگواری را با توجه به صداقت و خدمات عام المنفعه ای که داشتند بحق و شایسته دانستند و اعلام حمایت قاطع خویش را و حضار شرکت کننده را اعلام نمودند.

حضرت حجت السلام حاج سید علی محمد بزرگواری در ابتدای صحبت های خویش با گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی و محکوم نمودن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، منطقه و دهستان ضرغام آباد را با توجه به موقعیت جغرافیایی و قدمت دیرین و داشتن بزرگان و تحصیل کردگان این منطقه، لایق بهترینها دانست و اعلام نمود که باید خدمات در خور شانی به این منطقه صورت گیرد.

حاج آقا بزرگواری درخواست نمود که مردم باید مطالبه گر باشند و آدمهای آگاه و کنشگر با اسناد خواسته ها و نیازهای هر منطقه و بخش را شناسایی و تحویل نماینده دهند تا در دوره نمایندگی به عنوان زبان گویای آنان مطالبه گر حق و حقوقشان باشد.

وی گفت: نماینده نباید اهل رانت و جیب و خانه لاکچری باشد و همه اینها از منظر قانون و نظام و داشتن وجهه اجتماعی و در خور شان نمایندگی مردود و مطرود است و جای بسی شکر و خرسندی است که در دوران نمایندگی خویش اهل هیچ گونه رانت و خواسته و توقع بیجا نبودم و نیستم و هدفم فقط پیگیری و خدمت و توجه به مردم و خواستها و انتظارات آنان است.

در انتهای برنامه حضار شرکت کننده به صورت دسته جمعی در گلزار شهدای ضرغام آباد حضور پیدا کردند و با ذکر قرائت فاتحه و صلوات یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.