حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
قربانیان کرونا در استان به ۱۵۷ نفر رسید
12 اکتبر 2020 - 19:11
شناسه : 1170

۲۷۴ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۱۰ بیمار حالشان مساعد نیست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۵۷ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه یک مورد فوتی جدید […]

ارسال توسط :
پ
پ



۲۷۴ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۱۰ بیمار حالشان مساعد نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۵۷ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه یک مورد فوتی جدید ناشی از کرونا در استان گزارش شد.

 

دکتر پرویز یزدانپناه افزود: ۲۷۴ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۱۰ بیمار حالشان مساعد نیست.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵۷ خانواده در کهگیلویه وبویراحمد عزیزانشان را براثر کرونا از دست داده اند ادامه داد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون هشت هزار و ۷۳۵ مورد گزارش شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه کادر درمان خسته اند و نگران از اینکه نتوانند جوابگوی بیماران باشند گفت: استفاده از ماسک، مراقبت های ساده و کم هزینه ای مانند شستشوی دست و صورت و جلوگیری از انتشار محتویات عطسه اثربخشی فراوانی دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.