حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
10 جولای 2023 - 11:27
شناسه : 10897
فرماند انتظامی شهرستان چرام خبر داد؛ فرمانده انتظامی شهرستان چرام از دستگیری سارقان سابقه دار اماکن خصوصی با ۴ فقره سرقت در در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان چرام از دستگیری سارقان سابقه دار اماکن خصوصی با ۴ فقره سرقت در در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ دوم حجت اله خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان چرام در گفتگو با خبرنگار بلادشاپور اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی با شیوه و روش یکسان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

 

 

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی طی دو عملیات غافلگیرانه و به کارگیری اقدامات پلیسی سارقان شناسایی و اموال مسروقه از مخفیگاه آنها کشف و با هماهنگی مقام محترم  قضایی دستگیر شدند.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان چرام با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تعقیب سرنخ‌ها دریافتند این سرقت‌ها توسط سارقین سابقه‌دار صورت گرفته است، افزود: متهمین با هماهنگی قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر شدند.

 

وی از اعتراف این افراد به ۴ فقره سرقت از منازل خبر داد و تصریح کرد: سارقین با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و روانه زندان شدند.

 

سرهنگ خلیلی امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و گفت: تأمین و ارتقا امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.