حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
25 ژوئن 2023 - 23:55
شناسه : 10728
همیار و همگام اصحاب رسانه و قلم شهرستان به سوی آسمانها پرواز کرد و با حضور مردم نوعدوست در آرامگاه ابدیش آرام گرفت زنده یاد علی صادقی همیار و همگام اصحاب رسانه و قلم شهرستان به سوی آسمانها پرواز کرد و با حضور مردم نوعدوست در آرامگاه ابدیش آرام گرفت.
ارسال توسط : نویسنده : ریحان نژاد منبع : پایگاه خبری بلاد شاپور
پ
پ

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *

همیار و همگام اصحاب رسانه و قلم شهرستان به سوی آسمانها پرواز کرد و با حضور مردم نوعدوست در آرامگاه ابدیش آرام گرفت

زنده یاد علی صادقی شاعر، نگارنده، نویسنده، گوینده توانا و متبحر و ورزشکار و ورزش دوست به صورت ناباورانه و طی یاداشتی سراسر درس و اندرز در شامگاه شنبه سوم تیرماه ۱۴۰۲ به دیار باقی شتافت و در عصر  روز یکشنبه چهرم تیرماه ۱۴۰۲ در میان خیل عظیم عزاداران به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور * زنده یاد علی صادقی در زندگی سختی ها و تلخی ها و مصیبتهای زیادی از جمله بیکاری و نداشتن شغل و حرفه مشخص، عروج نابهنگام پدر بزرگوارشان و از کار افتادگی مادر عزیزشان را تجربه کرد.
در ابتدای آیین تشییع و خاکسپاری مدیر پایگاه خبری بلادشاپور، به نمایندگی از اصحاب رسانه و قلم شهرستان و استان با بیان سوکنامه ای سراسر غم و اندوه، هجران تلخ و فراق جانگداز این عزیز سفر کرده را به خانواده محترم صادقی و کلیه بازماندگان سببی و نسبی تسلیت و تعزیت گفت و برای آمرزش روح آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان نیز صبر و شکیبایی خواستار شد.

در ادامه این آیین آنچه که بیشتراز همه دل شرکت کنندگان در مراسم تشییع و خاکسپاری این جوان رعنا و صاحب نام و پرآوازه را به درد آورد، قرائت دستنوشته و مرقومه ای بود که زنده یاد علی صادقی همراه با درد و هجران و سختی روزگار از خود به یادگار گذاشته بود و با تقدیم آن به اهل خانواده و کلیه دوستان و آشنایان از این زندگی خاکی خداحافظی پر کشاند و به سوی دیار باقی شتافت.

زنده یاد علی صادقی دارای مدرک کارشناسی صنایع غذایی بود که بعداز فارغ التحصیلی مدت زیادی جویای کار بود و توانست چند سالی در تعدادی از شرکتهای و پروژه های خصوصی در خارج از استان به امرار معاش بپردازد و آنچه در این بین برایش سخت بود، دوری از اهل خانواده و بالاخص مادر پیر و زمینگیرش بود که نتوانست این رنج و دوری را متحمل شود و مجبور شد که کار در شرکت ها را ترک نماید و به یاری خانواده اش بشتابد.

از دیگر خصوصیات قابل ذکر این جوان رعنا خوش برخوردی، داشتن چهره ای شاد و خندان و ورزشکار و ورزش دوستی مهربان ، دارای روابط عمومی قوی، صله ارحام، و قلم بدستی ماهر و نگارنده ای سرشناس در حوزه های اجتماعی،، فرهنگی و ورزشی، سیاسی… بود.

زنده یاد شادروان علی صادقی همکاری و همگامی مناسبی با اهل رسانه و قلم شهرستان داشت و مطالب ارزشمندی با موضوعات مختلف می نگاشت و در اختیار رسانه های شهرستان قرار می داد.

پایگاه خبری بلادشاپور این واقعه جانسوز و جانگداز را تسلیت و تعزیت عرض نموده و شادی و غفران روح آن عزیز سفر کرده و صبر و بقای عمر بازماندگان را از خداوند متعال خواهان است.

نویسنده: میرزا نعمت الله ریحان نژاد
عکس: استاد محسن تباری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.