حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
12 ژوئن 2023 - 21:58
شناسه : 10656
مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن نماز و عترت مرحله شهرستانی در چرام برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن نماز و عترت مرحله شهرستانی در چرام برگزار شد.

به گزارش بلادشاپور، سید صدیف دانشی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام در این برنامه گفت: این دانش آموزان و نخبگانی قرآنی از افتخارات شهرستان ما هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام افزود: تعداد ۸۵ نفر از دانش آموزان در مسابقات مرحله شهرستانی قرآن، عترت ونماز شرکت کردند و از این تعداد ۳۹ نفر موفق شدند با کسب مقام اول تا سوم در یازده رشته به مسابقات استانی راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که در مسابقات شهرستانی موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند در روزهای ۲۸ و ۲۹ خرداد ماه در مسابقات استانی در شهر یاسوج شرکت می کنند.

دانشی تاکید کرد: از فردا برای این عزیزان کلاس های خاصی برگزار می شود و شرط حضور در مسابقه استانی، شرکت در این کلاس ها است

وی با بیان اینکه تعداد ۷ نفر از دانش آموزان پسر مقام اول استان در مسابقات تواشیح را بدست آوردند گفت: تعداد ۸ نفر از دختران دانش آموز به فینال مسابقات کشوری در رشته تواشیح راه یافتند.

دانشی با بیان اینکه از همکاری و تلاش خانوادهایی که در پرورش و تربیت جوانانی که در عرصه قرآن و مسائل دینی سرآمد هستند تقدیر و تشکر می شود افزود: جوانانی که در مسیر دین و ارزش های دینی و معنوی گام برداند هم در این دنیا و هم در آخرت سعادتمند می شوند.

وی عنوان کرد: مدیران و معلمانی که دانش آموزان را به سمت علوم دینی و قرآنی هدایت می کنند شناسایی و از آنان تقدیر می شود.

در ادامه حجت الاسلام زارعی امام جمعه سرفاریاب گفت :از دانش آموزان فعالی که همیشه باعث سربلندی مدرسه و منطقه خود می شوند و باعث سربلندی منطقه می شوند؛ تشکر و قدردانی می کنم

وی افزود:حضور نسل جوان در محافل قرآنی امری ضروری است و می‌طلبد با قرآن انس پیدا کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.