حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
12 ژوئن 2023 - 0:18
شناسه : 10642
یادواره شهیدان سید محمود هوشمند، جمشید خرم زاده و خداویس گداپور در روستای بلدان شهرستان چرام با حضور مردم و مسئولین برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : سید علیرضا کشاورز
پ
پ

به گزارش بلادشاپور، حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام در این مراسم معنوی اظهار داشت: دفاع مقدس برکات زیادی داشت. عمق راهبردی جمهوری اسلامی گسترده شده و آزادی خواهان دنیا طرفدار انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: شهدا بهترين معامله كنندگان با خدا هستند كه با خدا معامله كردند، آنها جانشان را در راه خدا دادند و در قبال آن بهشت جاویدان را خریدند.

 

امام جمعه چرام بیان نمود: شهادت بالاترين خير و پاداشي است كه خداوند در دنيا به بندگان خاص خود عطا مي كند و شهدا هميشه زنده و تاثيرگذار هستند.

 

افشار گفت: بعد از آزمایش موشک هایپرسونیک صهیونیست ها در بهت فرو رفته اند.میدان به کمک دیپلماسی آمده و یک ونیم میلیارد یورو از دارایی ها بلوکه شده ی ایران از عراق آزاد میشود چون قدرت را به رخ دشمن نشان دادیم.

حجت الاسلام والمسلمین افشار ادامه داد: موشک تکنولوژی پیشرفته ای دارد در جو حدود ۲۰۰۰ هزار درجه سانتیگراد عبور می‌کند و سامانه های دفاعی رد می‌کند و به هدف اصابت می کند.

در پایان امام جمعه چرام افزود: در این جلسات شهدایی برای تقرب به آن انسان واولیای الهی حضور پیدا می کنیم.واز همه ی برگزارکنندگان این جلسه ی باشکوه و معنوی تقدیر و تشکر می شود.

گفتنی است این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای بلدان برگزار گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.