حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

یادواره ۳۵ شهید فرهنگی و دانش آموز در شهرستان چرام برگزار شد
22 سپتامبر 2020 - 19:28
شناسه : 772

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور ازچرام،همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره ۸شهید فرهنگی و ۲۷ شهید والا مقام دانش آموز شهرستان چرام در دبیرستان متوسطه اول شبانه روزی قائم آل محمد(ص) شهر چرام برگزار شد. سرهنگ پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام ضمن تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس و هفته دفاع، در این […]

ارسال توسط :
پ
پ



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور ازچرام،همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره ۸شهید فرهنگی و ۲۷ شهید والا مقام دانش آموز شهرستان چرام در دبیرستان متوسطه اول شبانه روزی قائم آل محمد(ص) شهر چرام برگزار شد.

سرهنگ پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام ضمن تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس و هفته دفاع، در این مراسم گفت: شهدا آگاهانه راه شهادت را انتخاب کردند و از جان خود برای دفاع از وطن مایه گذاشتند.

بنابراین تلاش برای توسعه فرهنگ ایثار و نهادینه کردن ارزش ها و آرمان‌های مهم انقلاب در بین نسل جدید در گام دوم انقلاب از وظایف اساسی است که در دستور کار است و تلاش شده است تا با نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در بین دانش آموزان، دین مان به شهدا ادا شود.

 

ایشان افزود: شهدا به ما درس ایثار، گذشت و فداکاری آموختند و اکنون وظیفه داریم یاد و خاطره آنها را گرامی داشته و راه آنان را ادامه دهیم.

 

سرهنگ پوربهشت ادامه داد این یادواره ها موجب می شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و باید دانش‌آموزان ما با تاسی از رفتار شهدا در جبهه فرهنگی فعال و آگاه باشند و جریان تمدن‌سازی اسلامی و انقلابی را رقم بزنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.