حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

استقبال باشکوه از نایب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان آسیا
23 ژوئن 2022 - 23:17
شناسه : 4981

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور * استقبال باشکوه از نایب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان آسیا مردم نیک سرشت کهگیلویه ی بزرگ و مسولان ارجمندش، با استقبال باشکوه، به پاس غیرت و جوانمردی این پهلوان دهدشتی ، سرود قهرمانی را همصدا، در پارک جنگلی دهدشت فریاد زدند. رضا آذرشب که با کسب نایب قهرمانی نوجوانان آسیا ،نسیم […]

ارسال توسط :
پ
پ

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *

استقبال باشکوه از نایب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان آسیا

مردم نیک سرشت کهگیلویه ی بزرگ و مسولان ارجمندش، با استقبال باشکوه، به پاس غیرت و جوانمردی این پهلوان دهدشتی ، سرود قهرمانی را همصدا، در پارک جنگلی دهدشت فریاد زدند.

رضا آذرشب که با کسب نایب قهرمانی نوجوانان آسیا ،نسیم عشق و امید و صدای رادمردی و پهلوانی را از کوچه پس کوچه‌های دهدشت تا آوردگاه های بین المللی طنین انداز کرده و همچنان مصر است با تداوم قهرمانی و کسب عناوین والا، نماینده ی شایسته ای برای این کهن دیار مظلوم و سرزمین اسطوره ها، ایران عزیز باشد با استقبال باشکوه دهدشتی ها روبرو شد.

در این استقبال باشکوه، حجت الاسلام وحدانی فر، با اشاره به جایگاه ورزش قهرمانی برای توسعه ی شهرستان ،رضا آذرشب و جوانان ورزشکار را سرمایه ملی خواند.
امام جمعه محترم شهرستان عنوان کرد بدون شک کسب نایب قهرمانی آسیا توسط رضا آذرشب، افتخاری عظیم است که در آینده، باعث امید و خودباوری جوانان در همه ی عرصه ها خواهد شد.

دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در سخنانی کوتاه اظهار داشت، کسانی که مسابقه کشتی را دیدند میدانند حق رضا آذرشب ،مدال طلای مسابقات و سکوی اول قهرمانی بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ابزار امیدواری کرد با همدلی مسولان و حمایت از رضا آذرشب، در آینده نزدیک شاهد قهرمانی این جوانان در مسابقات المپیک باشیم.

مهندس رضا نکویی زاده ،رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه با ابراز خرسندی از کسب نایب قهرمانی آسیا اظهار داشتند بدون شک، رضا آذرشب با این قهرمانی ، مرزهای جغرافیایی را جا به جا کرده و الآن نه فقط متعلق به کهگیلویه ی بزرگ، بلکه پهلوانی بر فراز سرزمین اسطوره ها یعنی ایران عزیز می‌باشد.

در پایان این مراسم باشکوه ،از رضا آذرشب نایب قهرمان کشتی نوجوانان آسیا و مربی ارجمندش جناب جوشن نیز تجلیل شد.

**نگارش*
*علی صادقی*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.