حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

17 ژوئن 2022 - 20:04
شناسه : 4963

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور * افتخار آفرینی دانش آموزان دهدشتی در بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر؛ دانش آموزام دهدشتی در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری دو مقام کشوری کسب کردند دانش آموزان شهرستان کهگیلویه با کسب دو مقام برتر کشوری در بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری خوش درخشیدند. به […]

ارسال توسط :
پ
پ

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *

افتخار آفرینی دانش آموزان دهدشتی در بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر؛
دانش آموزام دهدشتی در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری دو مقام کشوری کسب کردند

دانش آموزان شهرستان کهگیلویه با کسب دو مقام برتر کشوری در بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور* به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه”دانش آموزان شهرستان کهگیلویه با کسب دو مقام برتر کشوری در بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری خوش درخشیدند.

سید بهاالدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این که این دوره از مسابقات در قالب ۱۴ رشته و در چهار مرحله مدرسه ای، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد اضافه کرد: دانش آموزان در مرحله مدرسه ای با ۵۵ هزار اثر شرکت کرده که از این تعداد ۱۰۹ اثر آن به عنوان آثار برتر به مرحله استانی راه یافتند.

وی مجموع آثار برتر راه یافته به مرحله کشوری را ۷۰ اثر اعلام کرد و گفت: در نهایت با رای هیات داوران ۶ اثر از آثار دانش آموزان هم استانی اثر برتر شناخته شده و حائز رتبه اول تا سوم و شایسته تقدیر شدند.

در این دوره از مسابقات سهم دانش آموزان شهرستان کهگیلویه دو مقام اول و سوم بود که جناب آقای محمد امین بهبودی در رشته خوشنویسی مقام اول و سرکار خانم فاطمه درخشنده در رشته طراحی رتبه سوم کشوری را کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه کسب مقام اول و سوم کشوری بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری را به خانواده این عزیزان،دانش آموزان صاحب عنوان و مجموعه معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان،مدیران و معاونین پرورشی مدارس هنرستان فنی شبانه روزی شهید باهنر و دبیرستان شبانه روزی دخترانه بنت الهدی تبریک و تهنیت گفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.