حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

14 ژوئن 2022 - 21:42
شناسه : 4943

همه چیز مهیای تغییر و تحول در اداره آموزش و پرورش چرام بود ، از چند روز قبل سالن مصلی آماده و صند لی ها برای حضور مدعوین چیده شد. به گزارش بلادشاپور، فضای مجازی پر از ارسال تبریک ها به مدیریت جدید و آرزوی موفقیت برای مدیریت قبل ، خیلی‌ها خود را آماده کرده […]

ارسال توسط :
پ
پ

همه چیز مهیای تغییر و تحول در اداره آموزش و پرورش چرام بود ، از چند روز قبل سالن مصلی آماده و صند لی ها برای حضور مدعوین چیده شد.

به گزارش بلادشاپور، فضای مجازی پر از ارسال تبریک ها به مدیریت جدید و آرزوی موفقیت برای مدیریت قبل ، خیلی‌ها خود را آماده کرده بودند تا در مدیریت جدید جایگاه خود را تثبیت نمایند و هزاران اتفاق مثبت دیگر که همه حکایت از حواشی این تغییر و تحول داشت.

دقیقاً در اولین ساعات حضور مردم در مصلی اعلام کردند که این تودیع و معارفه به آینده موکول گردید و این اعلام همه را در بهت و حیرت فرو برد.

در پشت پرده چه اتفاقی افتاده که درست صبح روز معارفه خبر تعطیل شدن مراسم به گوش مردم می رسد و چه کسانی بانی چنین رخدادی بوده اند.

با هر معیاری که به این موضوع بپردازیم جای این سوال باقی است که اگر قرار بود تغییر و تحول صورت نگیرد چرا مردم را به مصلی کشانده و با آبروی دو انسان متشخص اینگونه بازی می شود.

آقای بازی انسانی شریف و مردم دارونیروی پای کار و پر تلاش که همه فرهنگیان از زحمات او راضی و فقدان اورا تأثر برانگیز می دانند.

از دیگر سو آقای عابد کیش انسان مومن و بسیار با ادب و آداب دان و با تحصیلات عالیه و خوش برخورد که تمام محسنات یک انسان کامل را یکجا دارد.

چرا باید با آبروی این دو عزیز بازی شود ، تاکی می بایست شاهد سیاسی کاری سیاسیون باشیم و بازخورد این سیاست زدگی دامان مردم را بگیرد.

آموزش و پرورش یک مجموعه فرهنگی است و با دیگر ادارات و سازمان ها و نهادها فرق دارد و از حجم عظیمی کارمند برخوردار است که متاسفانه هیچ کدام از ویژگی‌ها نتوانست بر سیاست زدگی ها غلبه کند و پیروز میدان رقابت ها دست های پشت پرده و تأثیر پذیری از افراد خاص بوده که سرنوشت این روزهای چرام درون دستهای آنهاست.

بازخورد این اتفاق در میان مردم و فرهنگیان بسیار ناراحت کننده است و نگاه‌ها متوجه تصمیم های گرفته شده در فرمانداری است و بازهم متاسفانه همه را بپای فرماندار نوشته اند.

اگر قرار بود اتفاق دیگری صورت بگیرد حداقل کاری که میشد کرد آنرا در فضای مجازی انتشار نمی دادند تا بازخورد آن اینقدر ناراحت کننده نباشد و ایجاد حواشی نکند.

مطمعن باشید تودیع و معارفه آینده مورد استقبال قرار نخواهد گرفت و دودش به چشم آنهایی خواهد رفت که اینگونه تصمیم ساز می شوند و پی آمد آن هم برایشان مهم نمی باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.