حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
تاکید امام جمعه دهدشت بر ترویج آموزش فرهنگ از حفاظت محیط زیست در مدارس
12 ژوئن 2022 - 21:50
شناسه : 4930

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور * تاکید امام جمعه دهدشت بر ترویج آموزش فرهنگ از حفاظت محیط زیست در مدارس امام جمعه دهدشت خواستار ترویج آموزش فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست در مدارس شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار رئیس و پرسنل محیط‌زیست این شهرستان، بحران محیط‌زیستی را یک مسئله جهانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *

تاکید امام جمعه دهدشت بر ترویج آموزش فرهنگ از حفاظت محیط زیست در مدارس

امام جمعه دهدشت خواستار ترویج آموزش فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست در مدارس شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار رئیس و پرسنل محیط‌زیست این شهرستان، بحران محیط‌زیستی را یک مسئله جهانی عنوان و اظهار کرد: متاسفانه آنگونه که باید قدر فضاهای ارزشمند محیط‌زیست را نمی‌دانیم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مصرف بی‌رویه آب تیشه به ریشه محیط‌زیست می‌زند گفت: ما استان پُر آبی هستیم و این یک سرمایه ملی است اما مصرف بی‌رویه آن در تخریب محیط‌زیست اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه معمولا کشت‌های استان ما غرق‌آبی هستند گفت: ما باید به دنبال کشت خشک‌سالی باشیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر مسئله آموزش را مهم‌ترین امر در بحث جلوگیری از تخریب محیط‌زیست عنوان و خواستار بحث آموزش از کارشناسان محیط زیست در مدارس شد.

امام جمعه دهدشت با توجه به کمبود نیروهای محیط‌زیست دهدشت، گفت: با این چند نیرو نمی‌توان از این‌همه منابع غنی محیط‌زیستی حفاظت کرد.

وی خواستار توجه این مهم از مدیرکل محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد شد و بیان کرد: نمی‌شود با شعار محیط‌زیست را حفظ کرد و باید در عمل پای کار باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.