حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
همزمان با سراسر کشور زنگ بازگشایی مدارس با عنوان “زنگ تربیت” در دبستان دخترانه شاهد دهدشت نواخته و سال تحصیلی رسما آغاز شد
05 سپتامبر 2020 - 14:49
شناسه : 487

صبح امروز و همزمان با سراسر کشور زنگ بازگشایی مدارس با عنوان “زنگ تربیت” در دبستان دخترانه شاهد دهدشت نواخته و سال تحصیلی رسما آغاز شده است. با حضور امام جمعه ،جمعی از اعضای شورای اداری و تامین ،والدین و سرپرست آۀموزش وپرورش دهدشت زنگ بازگشایی در دهدشت نواخته و دانش آموزان با همراهی آموزگاران […]

ارسال توسط :
پ
پ

صبح امروز و همزمان با سراسر کشور زنگ بازگشایی مدارس با عنوان “زنگ تربیت” در دبستان دخترانه شاهد دهدشت نواخته و سال تحصیلی رسما آغاز شده است.


با حضور امام جمعه ،جمعی از اعضای شورای اداری و تامین ،والدین و سرپرست آۀموزش وپرورش دهدشت زنگ بازگشایی در دهدشت نواخته و دانش آموزان با همراهی آموزگاران خود راهی کلاس درس شدند.

سرپرست آموزش وپرورش دهدشت شرایط حاکم بر جهان در بحران کرونا را خاص دانست و گفت : حرکت به زیست بوم جدید کاری خودخواسته وبرنامه ریزی شده نبود و در واقع ما به مرحله جدیدی از زندگی پرت شده ایم و ناگزیریم با ویروس کرونا مدت زندگی کنیم و گذر از این شرایط با اتحاد و تدبیر شدنی است.

به گزارش”روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت”، روح الله پناهنده گفت : باید از تمام ظرفیت های شهرستان برای کمک به آموزش وپرورش بهره جست و آموزش وپرورش برای تمام شرایط برای ادامه دادن آموزش آمادگی دارد.

سرپرست آموزش وپرورش دهدشت با بیان اینکه شرایط کرونایی حاکم بر مدارس برنامه‌ریزی را دشوار کرده است،اضافه کرد: باید دنبال تدبیری نو برای وفق دادن با شرایط باشیم.

وی کرونا را مخاطره و تهدید برای بشریت دانست و گفت:اگر نتوانیم تهدید را به فرصت تبدیل کنیم جامعه انسانی را به خطر انداختیم.

پناهنده تصریح کرد: اولیای دانش‌آموزان، رسانه‌ها و مدارس در کنار هم در این عرصه یاریگر آموزش و پرورش باشند.

این مسوول تصریح کرد: حداقل سه سال مهارت خودمراقبتی را یاد بگیریم شورای اموزش و پرورش و شورای اداری به کمک اموزش و پرورش بیایند.

وی با بیان اینکه در اموزش و پرورش اصل بر حضور است اما الزام و اجباری بر آمدن دانش اموزان نیست،گفت:اختیار با اولیاست می‌توانند فرزند خود را به مدرسه بفرستند یا نفرستند.

پناهنده گفت: معتقدیم هیچ چیزی جای تدریس مستقیم معلم و دانش‌آموز را نمی‌گیرد در عین حال اگر نیایند از بستر شاد و فضای مجازی استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری کلاس‌ها بیان داشت: کلاسها گروهبندی شده فاصله اجتماعی رعایت با زدن ماسک الزامی است. زمان کلاس‌ها به ۳۵دقیقه تقلیل پیدا کرد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر کلاس‌ها مولفه‌هایی در نظر گرفته شده است،افزود:موظفیم پوشش حداکثری داشته باشیم، هیچ دانش آموزی از آموزش باز نماند، ارتباط حداکثری اولیا با مدارس و انعطاف بیشتر مدارس با اولیا داشته باشیم.

پناهنده گفت:نظارت حداکثری بر کلاس‌ها داریم نیازمند هوشیاری حداکثری هستیم، پاسخگویی و مسوولیت پذیری حداکثری نیز از دیگر مولفه‌هاست.

امام جمعه دهدشت گفت: نداشتن سخنگوی واحد برای اعلام بیانیه‌های ستاد مقابله با کرونا والدین دانش‌آموزان را دچار سردرگمی کرده است.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در آیین زنگ بازگشایی مدارس دهدشت سیاست یک بام و دو هوای ستاد مقابله با کرونا را عامل سردرگمی والدین دانش‌آموزان دانست و اظهار داشت: بیانیه‌هایی که ستاد ملی کرونا و وزیر آموزش و پرورش صادر می‌کنند تکلیف مردم را روشن نمی‌کند.

امام جمعه دهدشت گفت: آموزش و پرورش هم نمی‌داند بر اساس کدام تصمیم برنامه‌ریزی کند.

وحدانی‌فر افزود: ستاد ملی کرونا سخنگوی واحد داشته باشد و بیانیه‌هایی که صادر می‌کند تکلیف را برای مردم مشخص کند.

وی تصریح کرد: یک روز وضعیت قرمز اعلام می‌کنند یک روز زرد تکلیف مشخص نیست والدین نگرانند و استرس دارند.

امام جمعه دهدشت افزود: امسال شرایط تعلیم و تربیت متفاوت است والدین به علم‌آموزی و معرفت‌آموزی کمک کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.