حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1540 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
کارکنان بیمارستان باشت به خاطر پرداخت نشدن مطالباتشان اعتصاب کردند
03 سپتامبر 2020 - 22:21
شناسه : 464

بخش زیادی از کارمندان بیمارستان باشت به دلیل آنچه پرداخت نشدن حقوق اعلام شده، مقابل در فرمانداری این شهرستان ایستادند و دست از کار کشیدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،مدت زیادیست که نیروهای شرکتی بیمارستان باشت به دنبال گرفتن حقوق و مزیایی خود هستند که متاسفانه صدایشان به گوش مسئولین نمیرسد. این در حالیست […]

ارسال توسط :
پ
پ

بخش زیادی از کارمندان بیمارستان باشت به دلیل آنچه پرداخت نشدن حقوق اعلام شده، مقابل در فرمانداری این شهرستان ایستادند و دست از کار کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،مدت زیادیست که نیروهای شرکتی بیمارستان باشت به دنبال گرفتن حقوق و مزیایی خود هستند که متاسفانه صدایشان به گوش مسئولین نمیرسد.

این در حالیست که در روزهای سخت کرونایی نیروهای شرکتی بیمارستان حقوق بیش از چند ماه را دریافت نکرده اند

نیروهای شرکتی شبکه بهداشت و بیمارستان باشت چند بار با ارسال نامه‌ای به مسئولان استان یادآور مشکلات نیروهای شرکتی کادر درمان شدند که سرانجامی نداشت. مسئولانی که تنها قدردان ظاهری و کلامی هستند در حالی که برای قدردانی باید حقوق عقب افتاده کادر زحمتکش بیمارستان پرداخت شود.

 

شیوع ویروس کرونا بیش از هر کس کادر درمانی را در معرض خطر قرار داده است، کسانی که برای بازگرداندن سلامت جامعه بی‌چشمداشت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند؛ با این حال کارانه اضافه کار و پاداش کرونای کادر درمان از آن‌ها دریغ می‌شود.

 

کارمندان بیمارستان بیش از ۷ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.