حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1540 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر
10 می 2022 - 23:53
شناسه : 4518

حجت الاسلام والمسلمین سیدجوادموسوی امجد(غفاریان )مسؤل دفتر نمايندگی ولی فقيه در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را تبریک گفت.       به گزارش بلادشاپور،متن پیام به شرح ذیل میباشد،       بسم الله الرحمن الرحيم       بنی آدم اعضای […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین سیدجوادموسوی امجد(غفاریان )مسؤل دفتر نمايندگی ولی فقيه در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را تبریک گفت.

 

 

 

به گزارش بلادشاپور،متن پیام به شرح ذیل میباشد،

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

 

 

بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک گوهرند

 

چوعضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار

 

تو‌ کز مهنت دیگران بی غمی نشاید نامت نهند آدمی

 

 

 

▪️جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، با تربیت امدادگران جوان و با آموزش افراد متخصص و دلسوز برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی در جامعه می کوشد که اعضای جامعه را در مقابل رخدادها مصونیّت بخشیده و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورد.

 

 

 

▪️و اين بهانه ای است كه صدسالگي اين نهاد مردمی و خدمت رسان را به سفيدپوشان سرخ نشان كاركنان،‌ جوانان، امدادگران، داوطلبان و خيرين نيك انديش تبريك گفته و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه ای مدظله العالی «از همه ی کسانی که در جمعیت هلال احمر مشغول کارهای تلاشگری و پشتیبانی و خدمت به مردم هستند، از یکایک آنها تشکر می کنم»

 

 

 

▪️بنده حقير هم به سهم خود میخواهم از همه کسانی که نهایت تلاش

 

و کوششان را برای بهبود زندگی دیگران

 

به کار می گیرند تشکر و قدردانی نموده

 

و از درگاه خداوند متعال توفيق خدمت روز افزون را مسئلت مینمایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.