حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
07 می 2022 - 19:46
شناسه : 4506

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه از کشف و ضبط 32 تن برنج احتکار شده در پارکینگ یک ساختمان در شهر دهدشت خبر داد. *به گزارش بلادشاپور، علمدار بازرگان گفت: در پی گزارش ماموران پلیس امنیت و  آگاهی، با هماهنگی دستگاه قضایی و حضور تعزیرات حکومتی و بازرسان جهاد کشاورزی،  اتاق اصناف، پس از بازدید و […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه از کشف و ضبط 32 تن برنج احتکار شده در پارکینگ یک ساختمان در شهر دهدشت خبر داد.

*به گزارش بلادشاپور، علمدار بازرگان گفت: در پی گزارش ماموران پلیس امنیت و  آگاهی، با هماهنگی دستگاه قضایی و حضور تعزیرات حکومتی و بازرسان جهاد کشاورزی،  اتاق اصناف، پس از بازدید و بازرسی 32 تن برنج احتکار شده در پارکینگ یک ساختمان در دهدشت کشف و ضبط و انبار پلمپ ، پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
رئیس تعزیرات کهگیلویه افزود: مردم می توانند در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و اختفای کالا، عرضه خارج از شبکه کالا، تقلب، عدم درج قیمت، وخودداری از عرضه کالا .. موارد را به سازمان تعزیرات حکومتی گزارش کنند.
برای ثبت شکایات، WWW..T 135.Ir مردم می توانند هر گونه تخلف را به سامانه شماره گویای 135 یا سامانه پیامکی 300000135 اطلاع دهند .

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “کشف 32 تن برنج احتکار شده در کهگیلویه”
  1. لعنت خدا بر هرچی دزد و محتکر

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.