حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

29 آوریل 2022 - 14:58
شناسه : 4279

مردم انقلابی شهر و بخش سرفاریاب همزمان با سایر نقاط میهن اسلامی مان ایران، در صفوف به هم پیوسته، در حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین به میدان آمدند. به گزارش بلادشاپور، در راهپیمایی روز جهانی قدس مردم بخش سرفاریای با شعارهای حماسی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و بر ادامه راه مقاومت […]

ارسال توسط :
پ
پ

مردم انقلابی شهر و بخش سرفاریاب همزمان با سایر نقاط میهن اسلامی مان ایران، در صفوف به هم پیوسته، در حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین به میدان آمدند.

به گزارش بلادشاپور، در راهپیمایی روز جهانی قدس مردم بخش سرفاریای با شعارهای حماسی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و بر ادامه راه مقاومت تأکید کردند.

همچنین قشرهای مختلف مردم انقلابی شهر و بخش سرفاریاب در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همبستگی خود را با مردم و ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.