حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
28 آوریل 2022 - 20:02
شناسه : 4260

سید علی اصغر پور بهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام طی پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.   به گزارش بلادشاپور، متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً و خداوند تا ابد اجازه نداده که کافران کمترین […]

ارسال توسط :
پ
پ

سید علی اصغر پور بهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام طی پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 

به گزارش بلادشاپور، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً

و خداوند تا ابد اجازه نداده که کافران کمترین سلطه‌ای بر مؤمنان داشته باشند. (نساء، ۱۴۱)

روز جهانی قدس، روز حمایت از مردم ستم‌دیده فلسطین و روز فریاد برای رهایی قبله‌ اول مسلمانان جهان از چنگال صهیونیست‌های غاصب غارتگر است.

این روز، میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانه درایت و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی آن امام عزیز به اندیشه وحدت و انسجام امت اسلامی در مقابل زورگویان جهانی است.روز جهانی قدس، نماد آزادی خواهی و ظلم ستیزی، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار و روز اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از ظلم و ستم مستکبران و تروریستهای جهانی به ویژه رژیم منحوس تروریست و اشغالگر قدس و حامیان آن است.

دراین روزها با مشاهده مجاهدات جوانان فلسطینی و توفیق الهی و با یکپارچگی گروه های مقاومت منطقه تحقق وعده صادق امامین انقلاب اسلامی در نابودی غده سرطانی اسراییل و آزادی ملت فلسطین و مسجدالاقصی که با گشودن جبهه‌ های جدید مقابله با اشغالگران، اخراج امریکا از منطقه و تحولات سرنوشت‌ساز پیش رو سرعت یافته است، بزودی به خبر اول رسانه های جهان تبدیل و ملت مظلوم فلسطین خود را مهیای جشن پیروزی بر اشغالگران کرده و تشکیل دولت قانونی و برحق فلسطینی را با اراده مقدس و مصمم خود، به نظام استکبار و ارتجاع منطقه تحمیل خواهند کرد.

اینجانب ضمن درود به روح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با دعوت از عموم مردم شهیدپرورشهرستان چرام برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید می نمایم.

سرهنگ پاسدار سید علی اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان چرام

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.