حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
26 آوریل 2022 - 21:01
شناسه : 4230

تبیین احکام اسلامی یکی از ضروریات امروز جامعه است امام جمعه دهدشت گفت: تبیین احکام اسلامی از جمله زکات جزو ضروریات امروز جامعه است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *حجت ‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه شورای زکات از طهارت روح و آمرزش گناهان به عنوان آثار فردی زکات نام برد و اظهار کرد: رشد […]

ارسال توسط :
پ
پ

تبیین احکام اسلامی یکی از ضروریات امروز جامعه است

امام جمعه دهدشت گفت: تبیین احکام اسلامی از جمله زکات جزو ضروریات امروز جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *حجت ‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه شورای زکات از طهارت روح و آمرزش گناهان به عنوان آثار فردی زکات نام برد و اظهار کرد: رشد و نمو مال از جمله آثار اقتصادی زکات است.

وی با بیان اینکه امروزه عده‌ ای میگویند وقتی مالیات پرداخت میکنیم دیگر نیازی به پرداخت زکات نیست، گفت: مالیات یک مسئله مدنی و در همه کشورها به عنوان قانون مدنی مالیات کسر می‌شود اما خمس و زکات یک تکلیف دینی و شرعی است.

وحدانی‌فر افزود: فلسفه مسلمانی ما عمل به احکام الهی است.

وی خواستار تبیین احکام اسلامی از جمله زکات شد و بیان کرد: زکات یک شاخص در نظام اسلامی است و بهترین راهکار مبارزه با فقر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.