حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1540 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
برگزاری جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور امام جمعه، اعضای ستاد و مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان
07 آوریل 2022 - 19:59
شناسه : 3892

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور امام جمعه، اعضای ستاد و مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار شد. به گزارش بلادشاپور، در این جلسه که به منظور ایجاد انسجام، وحدت بخشی و برنامه ریزی برای انجام فعالیتهای مختلف ستاد نماز جمعه برگزار گردید؛ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور امام جمعه، اعضای ستاد و مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار شد.

به گزارش بلادشاپور، در این جلسه که به منظور ایجاد انسجام، وحدت بخشی و برنامه ریزی برای انجام فعالیتهای مختلف ستاد نماز جمعه برگزار گردید؛

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با عرض تبریک ماه مبارک رمضان از همکاری و حضور قاطبه مردم بخش سرفاریاب در برگزاری مجدد نماز جمعه تشکر نمودند و گفتند امیدواریم و انتظار داریم در ادامه نیز با مشارکت و حضور پرشور عموم مردم نماز جمعه در سرفاریاب با شکوه برگزار شود.

حاج آقا عبودی در ادامه به اجرای الگوهای موفق در جذب و مشارکت مردم در نماز جمعه اشاره کرد و بر لزوم برنامه ریزی درست برای فراهم کردن حضور مردم روستاها با استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج و سایر نهادها در نماز جمعه تاکید کردند.

ایشان همچنین استفاده و بهره مندی از همه ظرفیتهای مردمی و نهادها را در تشکیلات ستاد نماز جمعه مهم و لازم دانستند و در پایان نیز با اشاره به لزوم رعایت اختصار در اجرای برنامه های نماز جمعه گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که افراد شرکت کننده خسته نشده و یا به سبب طولانی شدن برنامه ها دلزده و سلب انگیزه نشوند.

امام جمعه سرفاریاب نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدر دانی از حاضرین و همه کسانی که در آماده سازی انجام امور مربوط به نماز جمعه همکاری و فعالیت داشتند، از رهنمودها و حمایتهای حاج آقای عبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان نیز قدر دانی کردند.

حاج آقا زارعی پور همچنین از برنامه ریزی برای اجرای برخی امورات مربوط به ستاد نماز جمعه و مباحث فرهنگی و معنوی در سطح بخش از جمله استقرار روحانی و امام جماعت در مساجد مرکز دهستانها و روستاهای بزرگ، ایستگاه های نماز جمعه در روستاها خبر داد و از عموم مردم برای مشارکت در برگزاری با شکوه نماز جمعه و فعالیتهای فرهنگی دعوت به همکاری کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.