حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
پیام تسلیت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت پدر شهید امدادگر حسین تقی نژاد
28 مارس 2022 - 19:39
شناسه : 3822

سید امان اله جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی در گذشت پدر شهید والامقام حسین تقی نژاد را تسلیت گفت.   به گزارش بلادشاپور:سید امان اله جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمرطی پیامی در گذشت پدر شهید والامقام حسین تقی نژاد را تسلیت گفت.     بسم الله الرحمن الرحیم […]

ارسال توسط :
پ
پ

سید امان اله جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی در گذشت پدر شهید والامقام حسین تقی نژاد را تسلیت گفت.

 

به گزارش بلادشاپور:سید امان اله جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمرطی پیامی در گذشت پدر شهید والامقام حسین تقی نژاد را تسلیت گفت.

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انالله و انا الیه راجعون

 

خانواده محترم شهید امدادگر تقی نژاد سلام علیکم

 

خبردرگذشت پدر بزرگوار ،مومن و صبور شهید امدادگر حسین تقی نژاد ( حاج رضا تقی نژاد ) برای امدادگران،جوانان ،داوطلبان وپرسنل جمعیت هلال احمر خبری پراز تالم و آکنده از غمی است از نوع فقدان بزرگ خاندان و پیر دیری که سال های سال بارشادت،صبوری ومهرورزی ،انسانیت و بشردوستی را با سیره ی خود به ما درس داده است ، شهدای امدادگر باطن پاک وروح ملکوتی کالبد هلال احمراند و این مصیبت یعنی به غم نشستن همه ارکان جمعیتی که سرلوحه فعالیت ها واهدافش رسیدن به آرمان های شهداست که همان تسکین آلام بشری و حفظ آرامش و دستگیری از نیازمندان و افراد متاثر از حوادث چه در جنگ وچه در صلح است.

 

 

 

نقش پدران ارجمند وبزرگوار شهدا در جهت تربیت نسلی جان برکف ، با ایمان و فداکاری چون شهدای امدادگر بی بدیل و قابل ستایش است و فقدان این سرمایه‌های معنوی واجتماعی بسیار تالم برانگیز است.

 

 

اینجانب این مصیبت را به مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه مردم شریف شهرستان چرام و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر ی جزیل مسئلت دارم.

 

سید امان اله جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.