حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1540 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
تداوم عملیات خط کشی معابر اصلی شهری در چرام
18 مارس 2022 - 15:04
شناسه : 3719

به گزارش بلادشاپور، خط‌کشی خیابان‌ها یکی از اساسی‌ترین اجزای خیابان به شمار می‌آید و استفاده از این خط‌کشی‌ها متضمن نظم و رعایت قوانین در خیابان است. انواع مختلفی از خط‌کشی خیابان‌ها با معانی مختلف وجود دارد که هرکدام به منظوری خاص استفاده می‌شوند. همگی ما تا حدودی با این خط‌کشی‌ها آشنایی داریم و معانی آن‌ها […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بلادشاپور، خط‌کشی خیابان‌ها یکی از اساسی‌ترین اجزای خیابان به شمار می‌آید و استفاده از این خط‌کشی‌ها متضمن نظم و رعایت قوانین در خیابان است. انواع مختلفی از خط‌کشی خیابان‌ها با معانی مختلف وجود دارد که هرکدام به منظوری خاص استفاده می‌شوند. همگی ما تا حدودی با این خط‌کشی‌ها آشنایی داریم و معانی آن‌ها را درک می‌کنیم.

 

خط‌کشی خیابان‌ها به‌منظور راهنمایی خودروها و مشخص کردن مسیر استفاده می‌شود و دارای شکل‌ها و رنگ‌های ترافیکی مختلفی است که به کمک آن رانندگان می‌توانند مسیر خود را به‌درستی انتخاب کرده و حتی در طول مسیر تغییر جهت دهند. استفاده از این خطوط تضمین‌کننده امنیت و نظم خیابان‌ها است.

 

حمزه بازی شهردار چرام در گفتگو با خبرنگار بلادشاپور در چرام در خصوص اجرای عملیات خط کشی محوری معابر شهری گفت: در راستای ارتقا امنیت عبور و مرور شهروندان، عملیات خط کشی محوری معابر شهری به همت شهرداری چرام انجام شد.

 

وی افزود: عملیات خط کشی محوری معابر شهری با هدف ارتقاء سطح امنیت عبور ومرور شهروندان و جلوگیری از تصادفات احتمالی خودروهای درون شهری توسط شهرداری چرام اجرا شد.

 

بازی بیان نمود بودجه این خط کشی معابر بالغ بر ۲میلیارد و هفتصدمیلیون ریال میباشد که از منابع عمرانی و داخلی شهرداری تامین میگردد.

 

وی افزود: مقدار کار بیش از بیست هزار متر طول خط کشی و حدود یکصد متر مربع رنگ آمیزی سرعت کاه و خط کشی مسیر عابر پیاده در معابر مورد نیاز شهر میباشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.