حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

امام جمعه دهدشت /صدای مردم بودن مانور انتخاباتی نیست/ صدای له شدن مردم در مناسبات سیاسی است /جلسات شبانه تخریب را جمع کنید و اگر لازم باشد می‌گویم چه کسانی پشت پرده هستند / به روابط عمومی‌های رسانه‌نما می‌گویم دست بردارید از این تحلیل‌های غلط…
11 مارس 2022 - 15:29
شناسه : 3686

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دهدشت گفت: سپاه در پرتاب ماهواره نور۲ افتخار آفرینی کرد. حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین عبادی سیاسی جمعه در دهدشت در خطبه اول ضمن توصیه همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار کرد: یکی از مسائلی که برای اهل تقوا ضررویست مسئله اخلاق در خانه است. […]

ارسال توسط :
پ
پ

پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دهدشت گفت: سپاه در پرتاب ماهواره نور۲ افتخار آفرینی کرد.

حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین عبادی سیاسی جمعه در دهدشت در خطبه اول ضمن توصیه همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار کرد: یکی از مسائلی که برای اهل تقوا ضررویست مسئله اخلاق در خانه است.
وی داشتن حسن خلق را یکی از مسائل مهم بین خانواده‌ها عنوان و تصریح کرد: مردان باید بانوان را اکرام کنند و با متانت و برخورد حسنه با او رفتار و گفتار شود.
امام جمعه دهدشت مهم‌ترین راه سیر و سلوک را اخلاق در خانه عنوان و گفت: پیامبر اسلام فرمودند که بهترین شما کسی است که برای خانواده اش بهترین باشد و من بین شما بهترین برای خانواده‌ام هستم.
امام جمعه دهدشت در خطبه دوم دیدار رهبر معظم انقلاب با خبرگان رهبری را یادآور شد و با توجه به تذکر رهبر انقلاب در خصوص دخالت نمایندگان مجلس در امور اجرایی خطاب به رییس مجلس گفت: رییس مجلس فکری کند؟ نباید اتفاقی بیفتد مسئله‌ای حادث شود که ولی امر مسلیمن جهان این مسئله را دوبار تذکر دهند.
وی با بیان اینکه رژیم غاصب استکباری به دنبال بحران‌سازی در جهان است گفت: هر کجا جنگی صورت گیرد آمریکا یک سر مسئله هست و ۸۱درصد منازعه‌های دنیا، آمریکا شروع کننده آن بوده است اما متاسفانه هنوز برخی این رژیم استکباری پلید را تطهیر می‌کنند.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آمریکا اقتصادش مهم‌تر از جان مردم برای اوست افزود: آمریکا بحران درست می‌کند و سالانه میلیاردها دلار و اسلحه و خدمات نظامی به متحدان خود در اقصی نقاط دنیا میدهد.
وحدانی‌فر افتخارآفرینی سپاه در پرتاب ماهواره نور۲ را یادآور شد و ضمن تشکر از فرزندان غیور ایران اسلامی گفت: گام بلند سپاه سینه آسمان را شکافت و جمهوری اسلامی به عنوان اولین کشور فضایی مسلمان افتخار دیگری را برای خود به ثبت رساند.
امام جمعه دهدشت مذاکرات وین را حساس خواند و بیان کرد: مذاکرات وین زمانی به امضا خواهد رسید که خطوط قرمز مد نظر رهبر معظم انقلاب رعایت شود.
وی با توجه به نگاه نژادپرستانه در پوشش دهی برخی رسانه‌ها در خصوص جنگ اوکراین گفت: استانداردهای دوگانه غربی‌ها در پوشش جنگ یمن و اوکراین بر همگان واضح است، روند تحلیل‌ها به گونه‌ای است انگار خون فرد اوکراینی از خون یمنی با ارزش‌تر است هر چند ما با ریختن خون انسان بی‌گناه مخالف هستیم.
وی تصریح کرد: جنگ اوکراین را باید نمایشگاه تناقضات غرب با حوادث جهان نامید البته این تناقضات در ذات تمدن آمریکایی و غرب نهفته است و این روزها دارد عیان می‌شود.
امام جمعه دهدشت روز شهید را یادآور شد و خطاب به مسئولین گفت: در قیامت باید پاسخگوی ناله‌های پدران و مادران شهدا و بغض درگلو رفته فرزندان شهدایی که یکبار در عمر بابا نگفتند را باشید، اینها حقوق فراوان بر گردن ما دارند و باید اکرام شوند.
حجت‌الاسلام وحدانی فر در ادامه صحبت‌های خود با توجه به اینکه عده‌ای کارهای میدانی و مطالبه‌گری نهاد امامت جمعه دهدشت را مانور انتخاباتی قلمداد می‌کنند گفت: یک شایعه بی‌اساس را بیش از یک‌سال بیان میکنند و بنده بارها این مسئله را تکذیب کردم، متاسف هستم برای عده‌ای که این حرف‌ها را بیان می‌کنند مخصوصا خواص جامعه.
امام جمعه دهدشت گفت: کار ما کادرسازی برای نظام و انقلاب و اعتماد سازی و استفاده از جوانان و اجرایی نمودن گام دوم انقلاب است، اگر خودمان برنامه‌های خود را روایت نکنیم دیگران تحریف می‌کنند و وارونه جلوه میدهند و روایت ناصحیح می‌کنند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: به صراحت عرض میکنم برنامه‌ای برای انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی ندارم، جلسات شبانه تخریب را جمع کنید و اگر لازم باشد می‌گویم چه کسانی پشت پرده هستند.
وی با بیان اینکه این عمامه سند افتخار نماز جمعه بودن من است اظهار کرد: صدای مردم بودن مانور انتخاباتی بودن نیست، صدای له شدن مردم در مناسبات سیاسی است.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: چرا هر کسی از حق مردم دفاع می‌کند بلافاصله عده‌ای منافعشان به خطر می‌افتد و می‌گویند قصد حضور در انتخابات را دارد؟ این کارها خلاق تقواست.

امام جمعه دهدشت خواستار کنار گذاشتن مسائل حاشیه‌ای شد و با بیان اینکه برای مشکلات مردم سکوت نخواهم کرد گفت: به روابط عمومی‌های رسانه‌نما می‌گویم دست بردارید از این تحلیل‌های غلط، قلم و دوربین خبرنگار باید در خدمت معنویت و امید آفرینی و مطالبه‌گری باشد، دوسال از انتخابات گذشته اما هنوز شهرستان کهگیلویه متاثر از جو انتخابات است.
وی خاطرنشان کرد: تا کی کهگیلویه باید از دست چنین رسانه‌نماها مظلوم باشد، خبرنگارانی که قلمشان آلوده به سیاست است پیگیری مطالبات مردم را سیاسی جلوه می‌دهند.
وحدانی‌فر گفت: البته هر چند برخی رسانه‌ها به رسالت کار خود واقف هستند و در جهت کمک به توسعه شهرستان قلم ‌می‌زنند.
امام جمعه دهدشت بیان کرد: عده‌ای تصورات ذهنی خود را در برخی رسانه‌ها به دیگران نسبت می‌دهند تا جایی که جایگاه مطالبه‌گری نماز جمعه را تنزل دهند، این تریبون مردم هست مردم درد دارند زخم‌خورده سیاست هستند، بنده طلبه‌ای هستم و در همین جایگاه مطالبه‌گری خواهم کرد.
به گزارش ایسنا، امام جمعه دهدشت با بیان اینکه به موقع نکاتی را برای مردم روشن خواهم کرد گفت: بنده قصد حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارم و خیالتان راحت و به مرداتان برسید و کارهایتان را انجام دهید.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.