حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1540 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
حاجی زاده معاون عمرانی استاندار: با احداث سد ها می توانیم منابع برداشت آب پایدار داشته باشیم / در استانی که منبع تولید آب است نباید مشکل آب آشامیدنی داشته باشیم
10 مارس 2022 - 23:14
شناسه : 3679

صبح امروز (19 اسفند 1400) آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استاندار، رابعی مدیر کل حوزه آبریز کارون وزارت نیرو و تعدادی از مدیران کل استانی برگزار شد     به گزارش بلادشاپور، حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در […]

ارسال توسط :
پ
پ

صبح امروز (19 اسفند 1400) آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استاندار، رابعی مدیر کل حوزه آبریز کارون وزارت نیرو و تعدادی از مدیران کل استانی برگزار شد

 

 

به گزارش بلادشاپور، حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: روز بزرگداشت شهدا را گرامی می‌دارم و آزادی و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون پاک شهدای عزیز هستیم و همه ما باید پیرو راه شهدا ، امام راحل و مقام معظم رهبری باشیم.

 

معاون عمرانی استاندار با تقدیر و تشکر از زحمات مدیرعامل سابق آب منطقه ای و همه ی کارشناسان و پرسنل شرکت آب منطقه ای استان افزود: مراسم تودیع به معنای خداحافظی نیست، بلکه انتقال خدمت از سنگری به سنگر دیگری است. تودیع را به معنای سپردن امانت باید بدانیم وقتی میگوییم تودیع یعنی امانت را به فرد دیگری تحویل دهیم و چه خوب چه خوب است که با نام نیک خدمت کنیم و این خدمات به یادگار بماند.

 

وی افزود: مسئولیت در جمهوری اسلامی یک نعمت است و در بحث زیرساختی، پروژه‌های ماندگار، نام نیک است.

 

حاجی زاده گفت: در بحث تامین آب کهگیلویه و بویراحمد دومین حوزه آبریز کشور است ولی در تابستان گذشته با تنش آبی روبه رو شدیم.

 

حاجی‌زاده با بیان اینکه در پیگیری پروژه های آبرسانی یک حرکت جدی در مجموعه مدیریتی استان شروع شد و پروژه فعال شدند ، افزود: استاندار ، مدیران و نمایندگان کمک کردند و مجوز ماده ۵۶ سد تنگ سرخ اخذ شد.

 

وی افزود: کارگروه های مختلفی در حوزه های تخصصی تشکیل شد و کلیه مدیران دستگاه ها پای کار آمدند تا سد تنگ سرخ فعال شد.

 

وی اظهار داشت: سد تنگ سرخ ماحصل حرکتی جدی در مدیریت آب کشور و استان بود. همه کمک کردند و این کار جمعی صورت گرفت. سدی که در پی کمتر از یک سال و نیم گذشته، پیشرفت فیزیکی آن به 40 درصد رسید ، همه همکاری کردند تا این کار بزرگ انجام شد.

 

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه مجوز ماده ۲۳ سد سقاوه صادر شد و در بودجه ۱۴۰۱ لحاظ خواهد شد، افزود: احداث سد آبریز برای منطقه لازم است و پیگیری های جدی برای اجرای این سد انجام شده است و انتظار داریم وزارت نیرو در صدور مجوزات این سد همکاری لازم را داشته باشد تا هر چه سریعتر در ردیف اعتباری گذاشته شود تا برداشت آب برای زمین های تشنه و مردم تشنه داشته باشیم.

 

حاجی زاده با بیان اینکه برای تامین آب شرب و کشاورزی باید در استان منابع برداشت آب داشته باشیم گفت: با احداث سدها می توانیم منابع برداشت آب پایدار داشته باشیم.

 

حاجی‌زاده اضافه کرد: ما باید عدالت آب را که جز سیاست‌های نظام و دولت است در نظر بگیریم، اولویت اول تأمین آب شرب است، ما نباید در این استان مشکل تأمین آب شرب داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه اولویت اول در بحث سیاست های استراتژیک آب تامین آب است افزود: نباید در استانی که منبع تولید آب است مشکل آب آشامیدنی داشته باشیم.

 

وی در خصوص پروژه های آبرسانی عنوان کرد: پروژه‌های آبرسانی واقعا راکد مانده بود؛ غیر از پروژه امامزاده جعفر، بقیه پروژه‌ها تعطیل بودند، اما بسیاری از این پروژه‌ها از جمله آبرسانی به چهار شهر فعال شدند.

پروژه آبرسانی به لیکک هر چند معارضینی داشت اما این پروژه‌ فعال شد و سرعت پیشرفت خوبی دارد.

 

وی با بیان اینکه پروژه های آبرسانی هر چه سریعتر باید تعیین تکلیف و به بهره برداری برسند افزود: با پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات ویژه ای برای پروژه های آبرسانی گذاشته شد و انتظار داریم مسئولان وزارت نیرو کهگیلویه و بویراحمد را در اعتبارات ۱۴۰۱ ویژه ببیند.

 

حاجی زاده گفت: اولویت اول در پروژه‌های عمرانی استان را، آب شرب ، راه و مبلمان شهری گذاشتیم.

 

وی در پایان گفت: مصلح از مدیران با سابقه و خدمات ارزنده ای در آب منطقه ای دارند که انتظار می رود با رویکرد علمی و جهادی پای کار باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.