حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
29 آگوست 2020 - 21:17
شناسه : 364

به گزارش “بلاد شاپور” از دهدشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در پی درگذشت رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است : بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ   خانواده محترم مرحوم سرگرد خادم اصل و همچنین مجموعه محترم نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه سلام […]

ارسال توسط :
پ
پ


به گزارش “بلاد شاپور” از دهدشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در پی درگذشت رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

 

خانواده محترم مرحوم سرگرد خادم اصل و همچنین مجموعه محترم نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه

سلام علیکم

 

ضایعه درگذشت شهادت گونه همکار عزیزمان سرگرد مهرداد خادم اصل رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه در ماه محرم و در تاسوعای حسینی (ع) در پی ابتلا به بیماری منحوس کرونا موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

ایشان از چهره‌های تاثیر گذار در مجموعه نیروی انتظامی شهرستان بود که همواره مجدانه در خدمت به نظام اسلامی و مردم شریف شهرستان کهگیلویه می‌کوشید.
فعالیت و خدمات ارزنده ایشان در مجموعه راهنمایی و رانندگی و همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه این ضایعه بزرگ را به خانواده مکرم ایشان و مجموعه زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان، خانواده محترمشان و نیز همکارانش در مجموعه نیروی انتظامی به ویژه در مجموعه پلیس راهور شهرستان کهگیلویه صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید.

روحش شاد و یادش گرامی

 

سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق زاده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.