حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

29 آگوست 2020 - 20:37
شناسه : 357

به گزارش پایگاه خبری “بلاد شاپور”؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه با اشاره به تعداد مرگ و میر بر اثر ابتلاء به کرونا در سطح استان گفت: ۳ بیمار ۴۶، ۹۰ و ۳۶ ساله که دو نفر باداشتن بیماری زمینه‌ای و یک نفر بدون بیماری زمینه‌ای بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری “بلاد شاپور”؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه با اشاره به تعداد مرگ و میر بر اثر ابتلاء به کرونا در سطح استان گفت: ۳ بیمار ۴۶، ۹۰ و ۳۶ ساله که دو نفر باداشتن بیماری زمینه‌ای و یک نفر بدون بیماری زمینه‌ای بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در هشتمین روز از شهریورماه، ۲۳۸ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۰۸ نفر مبتلای قطعی هستند و ۱۴ بيمار كرونايي در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جواب ١٨٨ نمونه كوويد ١٩ آزمايشگاه سلولي مولكولي نشان دهنده افزايش درصد و موارد مثبت در بويراحمد(٥٣ درصد)، كهگيلويه ( ٣٨ درصد)، چرام (٧درصد )و لنده (٢ درصد) است كه بالاترين درصد موارد مثبت در طي ٦ ماه گذشته در استان ثبت شده است.

وی افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴ هزار و ۳۵۱ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی یاسوج با اشاره به افزایش تعداد موارد بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان هشدار داد و گفت: با ادامه این روند، استان بزودی وارد وضعیت قرمز می‌شود.

وی تصریح کرد: لازم است مردم بدانند از ظرفيت حداكثري تخت هاي بيمارستان‌ها در سطح استان استفاده شده است، تخت‌های مراقبت هاي ويژه در آستانه تكميل ظرفيت است و نيروهاي بهداشتي درماني خسته و كارآيي اوليه را ندارند.

یزدان‌پناه با تسليت ايام تاسوعا وعاشوراي حسيني به مردم شريف استان، افزود: شایسته است که از عزاداران حسيني در سراسر استان بخاطر رعايت كامل دستورالعمل هاي بهداشتي، استفاده از ماسک و رعايت فاصله گذاري فيزيكي و سازمان تبليغات اسلامي به سبب نظارت دقيق بر مراسم هاي عزاداري تشكر و قدرداني نماییم.

وی خاطر نشان کرد: لازم است مراسم هايي مانند تشييع جنازه در استان تحت نظارت كامل و با مجوز فرمانداري ها، دادستاني، نيروي انتظامي و مركز بهداشت شهرستان ها برگزار شود تا شاهد مرگ و ميرهاي افسار گسيخته در هفته هاي آينده نباشيم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.