حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
28 فوریه 2022 - 23:19
شناسه : 3533

دکتر یونس محمودیان سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت،فرا رسیدن ۲۷رجب عید مبعث ، حضرت رسول اكرم (ص) را به ملت شریف ایران و خانواده، کارکنان خدوم بزرگ تأمین اجتماعی تبریک گفت.   به گزارش بلادشاپور،متن پیام تبریک چنین میباشد،   بسم الله الرحمن الرحیم   ستاره ای بدرخشید و […]

ارسال توسط :
پ
پ

دکتر یونس محمودیان سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت،فرا رسیدن ۲۷رجب عید مبعث ، حضرت رسول اكرم (ص) را به ملت شریف ایران و خانواده، کارکنان خدوم بزرگ تأمین اجتماعی تبریک گفت.

 

به گزارش بلادشاپور،متن پیام تبریک چنین میباشد،

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد/ دل رمیده ما را انیس و مونس شد

 

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت /به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

 

 

۲۷ رجب المرجب، سالروز برانگیخته شدن محبوبترین خلقت خدا، اشرف مخلوقات، تبسم سبز ایمان، رحمت للعالمین، پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)، یکی از روزهای بزرگ آفریدگار بی همتاست.

 

روزی که پروردگار یکتا نعمت بعثت را بر آخرین فرستاده خویش، فخر کائنات و گنجینه اسرار الهی ارزانی داشت و آن را وسیله‌ای برای هدایت انسان از ظلمات و تاریکی به سوی نور و روشنایی قرار داد.

 

در موسم زیبای بعثت و آغاز بارش آیات رحمانی با بیان زیبای «اقرا باسم ربک» زمین مرکز ثقل آفرینش شد و محمد(ص) بزرگترین معجزه عالم هستی و مقدمه ای برای سعادت بشریت گردید

 

امید آنکه بتوانیم در صراط نورانی نبوی و در راستای پیام جاویدان رسالت خدمتگزاری راستین برای شما خوبان باشیم و با خدمت هر چه بیشتر، صاحب شریعت را از خود راضی نماییم.

 

در پایان یک بار دیگر این مبعث شکوهمند آفرینش در اقصای عالم و به ویژه ایران اسلامی وعلی الخصوص مردمان کهن دیار کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و برای تک تک هم شهرستانی های عزیز از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق و بهروزی و سرافرازی دارم.

و لله الحمدلله

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.