حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
26 فوریه 2022 - 23:30
شناسه : 3530

فرمانده سپاه فتح استان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیام های جداگانه ای درگذشت مادر سردار شهید غلامحسن محمدزاده را تسلیت گفتند. به گزارش بلادشاپور، متن پیام سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان به شرح زیر است:    بسم الله الرحمن الرحیم    إِنَّا للّه […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده سپاه فتح استان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیام های جداگانه ای درگذشت مادر سردار شهید غلامحسن محمدزاده را تسلیت گفتند.

به گزارش بلادشاپور، متن پیام سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان به شرح زیر است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم سردار والامقام شهید غلامحسن محمدزاده سلام علیکم

خبر درگذشت مادر سردار سرافراز شهید «غلامحسن محمدزاده » از سرداران غیور سپاه اسلام ، موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

این اُسوه‌ی صبر و مقاومت در راه اعتقاد خود و برای رضایت حضرت حق، از عزیزترین سرمایه‌ خویش گذشت؛ تا فرزند پاکباخته اش سبکبال و آرام راه رجعت به مقصود و معبود را با قطره‌ قطره‌ خونش طی کند و حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

و حال پس از سال‌ها فراق، روح بلند این مادر بزرگوار به اعلی‌علیین پر کشید و در جوار فرزند شهیدش به آرامش رسید.

اینجانب این ضایعه را به این خطه شهیدپرور شهرستان چرام به‌ویژه خانواده محترم سردار شهید محمدزاده صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه فداکار علّودرجات و رحمت واسعه الهی وبرای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

 

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد

 

***

 

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

خانواده گرانمایه سردار شهید غلامحسن محمدزاده

((سلام‌علیکم‌بما‌صبرتم))

با نهایت تأسف و تألم، خبر درگذشت والده گرامی سردارشهید والامقام غلامحسن محمدزاده را دریافت نمودم، ایمان، ولایتمداری و رفتار انقلابی و جهادی در آن بیت مکرم دائمی و مستمر بوده، وهمه این برکات از وجود مادری پاک همچون این بانوی گرانقدر است. دامان پاک و مطهر ایشان مهد پرورش و تربیت فرزندان شایسته‌ای همچون آن شهید بزرگوار بوده است که به فضل خدا با شهید عزیز و بزرگوارش محشور و نزد خدای شهیدان مأجور خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت درگذشت جانسوز این مادر صابر و فداکار، به شما خانواده گرامی سردار شهید محمدزاده و درخواست علو درجات، رحمت و غفران الهی برای آن فقیده سعیده و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای بازماندگان شریف از محضر خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سیروس حکمتی نیک

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.