حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1540 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
پیام تشکر و قدردانی خانواده« مرحوم سیدقدرت الله کاظمی » از مردم و مسئولان
29 آگوست 2020 - 15:24
شناسه : 337

خانواده مرحوم سیدقدرت الله کاظمی با ارسال پیامی از اقشار مختلف مردم و مسئولان به جهت شرکت در مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری و مراسم سومین و هفتمین و یادبود جوان ناکام زنده یاد ” سیدقدرت اله کاظمی” تشکر و قدردانی کردند.   به گزارش “پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور“، متن پیام خانواده مرحوم «سید قدرت […]

ارسال توسط :
پ
پ



خانواده مرحوم سیدقدرت الله کاظمی با ارسال پیامی از اقشار مختلف مردم و مسئولان به جهت شرکت در مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری و مراسم سومین و هفتمین و یادبود جوان ناکام زنده یاد ” سیدقدرت اله کاظمی” تشکر و قدردانی کردند.

 

به گزارش “پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور“، متن پیام خانواده مرحوم «سید قدرت اله کاظمی» به شرح زیر است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

 

وسعت اندوه مان در غم از دست دادن فرزند دلبندمان فراتر از تحمل بود، اما لطف بزرگوارانی که ما در این امتحان الهی و غم عظیم یاری کردند و خودرا شریک دانستند به ما توان به دوش کشیدن آن را داد.

 

تردیدی نیست که زبان خانواده ما از بیان تشکر و قدرشناسی محبت دوستانی که در این مدت مارا مورد لطف خود قرار دادند و تسلی خاطر ما را در این مصیبت جانگداز شده اند ناتوان است، اما بر حسب وظیفه لازم می‌دانیم از همه مردم عزیز و شریف که با دریایی از لطف و محبت در کنارمان بودند تشکر و قدردانی نماییم.

 

هرچند زبان و قلم قادر به سپاسگزاری نمی‌باشد علی ایحال از این مجال اندک استفاده می‌کنیم و با توجه به اینکه اسم بردن از تک تک اشخاص و بزرگانی که بر ما منت نهادند و ابراز همدردی نمودند مقدور نیست لذا مراتب تقدیر و تشکر خود را بطور کلی از حضور گرم دلسوزانه و بی نظیر شما سروان عزیز در مراسم تشییع و تدفین و ترحیم و یادبود جوان ناکام «زنده یاد سید قدرت اله کاظمی» از اقشار مختلف مردم و مسئولان، عزیزان و بزرگواران که نشان دهنده بزرگی و عزت شما بوده ابراز داشته و صمیمانه سپاسگزارم.

 

در پایان دست دعا به امید استجابت به درگاه ذات اقدس الهی بلند می‌کنیم و سلامتی همگان و توفیق جبران محبت‌ها و حضور در شادی هایتان را آرزومندیم.

از طرف خانواده داغدار کاظمی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.