حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
27 ژانویه 2022 - 18:22
شناسه : 3061

اولین کارگاه آموزشی تشریح اعضای بدن به همت معاون آموزش متوسطه شهرستان کهگیلویه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *به نقل از صبح خرد”، مدیر آموزش وپرورش دهدشت با تبریک دهه فجر و تولد حضرت فاطمه (س) گفت : با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم بر کشور و شهرستان خلاهای در حوزه […]

ارسال توسط :
پ
پ

اولین کارگاه آموزشی تشریح اعضای بدن به همت معاون آموزش متوسطه شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *به نقل از صبح خرد”، مدیر آموزش وپرورش دهدشت با تبریک دهه فجر و تولد حضرت فاطمه (س) گفت : با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم بر کشور و شهرستان خلاهای در حوزه آموزش ایجاد شده که تلاش می کنیم با اجرایی چنین برنامه های در جهت کیفیت بخشی به حوزه آموزش با کمک و برنامه ریزی معاونت و کارشناسان حوزه متوسطه روند آموزش در مسیر عادی خود قرار بگیرد.

سید فضل الله گنجی پور با تقدیر از عوامل برگزاری این برنامه و واحدها فناوری و پژوهش سرا افزود : انشالله با برنامه ریزی و فروکش کردن بحران کرونا با تدارک و اجرایی برنامه های آموزشی پرورشی فرایند آموزش در آموزش وپرورش پویا شود.

محمد حسین جمشیدی معاونت آموزش متوسطه با اشاره به تلاش حوزه آموزش گفت : با همراهی و تلاش کارشناسان حوزه آموزش متوسطه برنامه ها،همایش  و کارگاه های آموزشی متنوعی در جهت کمک به آموزش شهرستان اجرایی خواهیم کرد.

جمشیدی ادامه داد ؛ در جهت کیفی تر کردن روند آموزش علاوه بر برنامه ها و کارگاه ها ؛ محورهای مختلف جشنواره خوارزمی متوسطه اول کارگاه های آموزشی متفاوتی خواهیم داشت که انشالله از هفته آینده فعال خواهد شد.

وی افزود : هدف نهایی مجموعه آموزش وپرورش دهدشت ارتقا کیفیت آموزش و کمک به دانش آموزان شهرستان خواهد بود که انشالله با کمک همه عزیزان عملیاتی خواهد شد.

این کارگاه با هدف آموزش کامل مباحث مربوط به تشریح اعضای بدن و تدریس اساتید برتر زیست شناسی شهرستان آقای پور بهشت و سرکار خانم درخشان به صورت زنده و با حضور دانش آموزان دختر رشته علوم تجربی مدارس دهدشت در سالن شهید مطهری برگزار شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.