حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

پیام تبریک شهردار شهرستان چرام به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)
22 ژانویه 2022 - 22:41
شناسه : 2981

شهردار شهرستان چرام با صدور پیامی، میلاد حضرت زهرا (س)، ولادت امام خمینی (ره) و روز زن و مادر را تبریک گفت. به گزارش بلادشاپور، در این پیام آمده است:   بسم الله الرحمن الرحیم   ۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و تولد بزرگ مرد تاریخ، فرزند […]

ارسال توسط :
پ
پ



شهردار شهرستان چرام با صدور پیامی، میلاد حضرت زهرا (س)، ولادت امام خمینی (ره) و روز زن و مادر را تبریک گفت.

به گزارش بلادشاپور، در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و تولد بزرگ مرد تاریخ، فرزند برومند زهرای اطهر (س)، حضرت امام خمینی (ره) را به تمام جامعه بانوان بالاخص بانوان ولایتمدار و عزیز شهرستان چرام تهنیت و تبریک عرض می‌کنم.

 

حضور زنان ایرانی در عرصه کار و تلاش با تأسی به حضرت زهرا (س) و با اتکاء بر خصایصی نظیر سخت کوشی، قناعت، نجابت، عفاف و ازخودگذشتگی، زمینه هایارتقاء مادی و معنوی جامعه را فراهم آورده است.

 

اینک شاهد آن هستیم که زنان مسلمان بر خود می‌بالند که در مسیری که کوثر عالم، مصباح آن بود در مسیر تعالی گام بر میدارند و مایه افتخار و موجبات گسترش شمیم ناب سیره فاطمی در میان یکایک زنان عالم می‌شوند.

 

امید که با پیروی از رهنمود‌های مدبرانه مقام عظمای ولایت نقش موثر زنان را در دفع هجمه‌های فرهنگی دشمن با هدف تخریب وجهه زنان و خانواده‌های ایران اسلامی در جوامع مختلف جهان را شاهد باشیم و از خداوند منان حفظ وحدت مسلمانان جهان و سعادت و اعتلای جامعه ایرانی اسلامی را خواستارم.

 

حمزه بازی شهردار شهرستان چرام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.