حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

اعتراف دیرهنگام اما ارزشمند دکتر کاظمی جو جای بسی تأمل، تدبر، تشکر و امیدواری دارد
27 دسامبر 2021 - 22:01
شناسه : 2788

به گزارش بلادشاپور /بسم الله و هو المستعان  دکتر کاظمی جو را دوست دارم، برایش احترام قائلم به همین‌ خاطر مورد خطابش قرار می دهم به این امید که مؤثر واقع گردد و حتم دارم که در دیدگاه او بازخورد منفی ندارد. بی شک، آنانکه قدرت، جسارت، شجاعت و هنر نقد دارند هرگز نمی تواند […]

ارسال توسط :
پ
پ



به گزارش بلادشاپور /بسم الله و هو المستعان 

دکتر کاظمی جو را دوست دارم، برایش احترام قائلم به همین‌ خاطر مورد خطابش قرار می دهم به این امید که مؤثر واقع گردد و حتم دارم که در دیدگاه او بازخورد منفی ندارد.

بی شک، آنانکه قدرت، جسارت، شجاعت و هنر نقد دارند هرگز نمی تواند و نباید انتقاد پذیر نباشد و اصولاً انتقاد با ارائه ی راهکار مقبول است ولاغیر. چرا که نقد لازمه ی پیشرفت است.

زبان انتقاد اگر با ارائه راهکار و قبل از آن با پذیرش نقد دیگران در مورد خود همراه نباشد حرافی بیش نیست.

شجاعت و جسارت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي کهگیلویه به همراه دانایی وی در مناسبات مختلف نمود خود را آشکار نموده که جای تقدیر فراوان دارد.

 اما اینکه اخیراً بعنوان متولی، خبرنگاران را به باد انتقاد گرفته ضمن تقدیر جای بسی تأمل، تدبر، ترسیمی صحیح و چشم اندازی امیدوار کننده برای آینده دارد.

موضع فعلی ایشان اگرچه دیر هنگام اما بسیار ارزشمند است چراکه بعنوان یک مسئله ی مبتلابه، آسیبی جدی است که نیازمند راهبرد لازم است.

دیرهنگام بودن از این جهت که موضوع (روابط عمومی بودن برخی رسانه ها برخی اشخاص) سابقه ای دیرینه دارد که سکوت دکتر کاظمی جو در اوج وجود آن، ضمن دلیلی بر تأیید و همراهی، چراغ سبزی جهت تداوم آن تلقی می گردد.

به ناچار و اضطرار گریزی می زنم به دوران نمایندگی سردار عدل هاشمی پور .

همان گاه که خبرنگاران نورچشمی دکتر کاظمی جو در دور دهم مجلس شورای لسلامی جز به حواشی در مورد نماینده مردم نپرداختند و به طور کلی می توان گفت رسالت خبرنگاری خود را قنداق کرده و در طاقچه گذاشتند.!!!

اما امروزه خبرنگاران مخالف نماینده فعلی اگرچه هیچ جایگاهی در نزد نماینده محترم، دفاتر ایشان و نزدیکانش ندارند اما مطالبه گری خود را به منصه ظهور رسانده و امید است در این مسير علیرغم نامهربانی ها جدی باشند و مطالبه گر و هرگز به حواشی نپردازند.

آن خبرنگاران نه تنها تعاملی با نماینده سابق نداشتند و در این مسیر خطیر، وی را یاری نکردند بلکه فقط حواشی را بولد کرده و در بوق و کرنا گذاشتند.!!!

آنان هم نشین محفل اداری و خلوت نشین دکتر کاظمی جو بودند و در این رابطه اگر بگویم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را به حیاط خلوت خود تبدیل کرده بودند سخنی به گزاف نگفته ام.

به راستی چرا؟

همان موقع شفاهاً و در چندین مرحله موضوع را به جناب رئیس متذکر می شدم اما ره به جایی نبردم..

بر این باورم که اذعان دوست خوبم جناب دکتر ایرج کاظمی جو مبنی بر بیان لکه ی ننگین دوران مدیریتش، خود نوعی عذرخواهی است که به یقین در نزد اهل فن و عموم مردم قابل پذیرش و ستودنی است.

خدایا چنان کن سرانجام کار 

تو خشنود باشی و ما رستگار

سید حسین رهی

دیماه 1400

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.