حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

در نخستین روز از هفته سواد آموزی صورت پذیرفت: جمعی از کارکنان نهضت سوادآموزی و صدا و سیمای این استان در نخستین روز از هفته سواد آموزی با حضور در آرامستان مرحوم سید حمدالله خواهش نیک یاد معاون فقید سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، خبرنگار فرهیخته، مردمی و پیشکسوت خبر را گرامی داشتند✓
23 دسامبر 2021 - 12:53
شناسه : 2724

جمعی از کارکنان نهضت سوادآموزی و صدا و سیمای این استان در نخستین روز از هفته سواد آموزی با حضور در آرامستان مرحوم سید حمدالله خواهش نیک یاد معاون فقید سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، خبرنگار فرهیخته، مردمی و پیشکسوت خبر را گرامی داشتند.به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *مدیرکل آموزش و پرورش […]

ارسال توسط :
پ
پ

جمعی از کارکنان نهضت سوادآموزی و صدا و سیمای این استان در نخستین روز از هفته سواد آموزی با حضور در آرامستان مرحوم سید حمدالله خواهش نیک یاد معاون فقید سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، خبرنگار فرهیخته، مردمی و پیشکسوت خبر را گرامی داشتند.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور *مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: مرحوم خواهش نیک نمونه‌ای از مدیران جهادی، فعال، دلسوز و مردمی بود که در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد.
زارع پور افزود: مرحوم خواهش نیک به عنوان معاون نهضت سوادآموزی پیش از فوت ناگهانی اش برنامه ریزی‌های لازم برای گرامی داشت این هفته را انجام داده بود و همیشه برای مناسبت‌های مختلف این نهاد از پیش برنامه ریزی می‌کرد.
وی ادامه داد: زنده یاد خواهش نیک از فرهنگیان مردمی و خبرنگار محبوب استان که همواره برای رفع مشکلات مردم پیش قدم و از محبوبیت خاصی بین فرهنگیان و مردم برخوردار بود.
سید حمدالله خواهش نیک بیش از ۲۰ سال فعالیت در خبرگزاری صدا و سیما مرکز استان، آثار گرانبها و ارزشمندی را در این عرصه از خود به یادگار گذاشت.

آن مرحوم پنجم شهریور ۱۳۵۰ در منطقه سادات امامزاده علی کهگیلویه و بویراحمد متولد شد و ۱۸ آذر  ۱۴۰۰ در ماموریت کاری در مشهد مقدس بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.