حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

دیدار مدیر شبکه بهداشت شبکه ودرمان چرام با فرماندار جدید شهرستان چرام
19 دسامبر 2021 - 14:17
شناسه : 2677

به گزارش بلادشاپور، حسن هدایت نیا ابتدا ضمن تبریک انتصاب دکتر توفیقیان به عنوان فرماندار و آرزوی موفقیت برای ایشان ، گزارشی از وضعیت کلی شبکه بهداشت و درمان وچگونگی ارائه خدمات بهداشتی درمانی درسطح شهرستان چرام بیان کرد.   هدایت نیا مهمترین مطالبه مردم شهرستان در حوزه بهداشت درمان راپروژه بیمارستان چرام عنوان کرد […]

ارسال توسط :
پ
پ



به گزارش بلادشاپور، حسن هدایت نیا ابتدا ضمن تبریک انتصاب دکتر توفیقیان به عنوان فرماندار و آرزوی موفقیت برای ایشان ، گزارشی از وضعیت کلی شبکه بهداشت و درمان وچگونگی ارائه خدمات بهداشتی درمانی درسطح شهرستان چرام بیان کرد.

 

هدایت نیا مهمترین مطالبه مردم شهرستان در حوزه بهداشت درمان راپروژه بیمارستان چرام عنوان کرد که با پیگریهای انجام شده توسط نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و حمایتهای همه جانبه ریاست محترم دانشگاه و برطرف کردن موانع ومشکلات قانونی ان فاز اول شامل اسکلت و سازه حدود ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی تصریح کرد: پروانه ساخت بیمارستان با پرداخت هزینه ان به شهرداری چرام اخذگردیده ودرسفرجدید ریاست محترم جمهوری به استان مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه مهم اختصاص داده شده است که انشاله بزودی شاهداز سرگیری فعالیت این پروژه مهم خواهیم بود.

 

ایشان به خدمات انجام شده در طول یکسال مسئولیت خود در حوزه بهداشت درمان پرداخت و ایجاد وراه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت القچین سفلی وتحت پوشش قراردادن ۶ خانه بهداشت و جمعیت حدود ۶۰۰۰نفر،ابجاد وراه اندازی خانه بهداشت بلدان،خرید دستگاههای چشم پزشکی به ارزش ۴میلیارد ریال و همچنین تجهیز مراکز خدمات سلامت به دستگاههایی نظیر دی سی شوک، مانیتورینگ، تختcpr، ساکشن،نوارقلب،اتوسکوپ،لارنسکوپ و…..به ارزش ۷تا۸ میلیارد ریال، تعمیر وراه اندازی مهمان سرای شبکه بهداشت ودرمان شهرستان با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال پیگیری جهت حضور ۹ متخصص در شهرستان جهت ویزیت ودرمان بیماران در کلنیک تخصصی چرام را از خدمات مهم انجام شده در زمان مسئولیت خود دانستند. هدایت نیا مهمترین خواسته ونیاز مردم شهرستان در حوزه بهداشت درمان را بعد از پروژه بیمارستان نیاز مبرم به یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال و یک دستگاه امبولانس عنوان کرد وابراز امیدواری کرد با پیگیری های انجام شده توسط نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار محترم و حمایتهای ریاست محترم دانشگاه هر چه سریعتراین مشکلات مرتفع شوند.

 

در ادامه نیز دکتر توفیقیان فرماندار چرام گفت: هنر هر مدیر خوب این است که با عملکرد خوب خود مشکلی از مشکلات مردم را حل نماید و من از تلاش و اقدامات خوب و مفید شبکه بهداشت و درمان شهرستان که در گزارش مدیر محترم شبکه و همکاران وی بیان شد، تشکر می کنم و در زمینه های مختلف بهداشتی درمانی و پیگیری مشکلات حوزه بهداشت ودرمان شهرستان بخصوص پروژه بیمارستان نهایت تلاش و همکاری را خواهم نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.