حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛ ۱۲۱۳ یتیم و فرزند محسنین در کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند
09 ژانویه 2021 - 11:45
شناسه : 2550

حاضر ۱۱۵۴ فرزند محسنین و ۵۹ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان بدون حامی هستند. نشست پویش ایران مهربان با عنوان هر کارمند حامی یک یتیم در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، با اشاره به اینکه طرح ایران […]

ارسال توسط :
پ
پ



حاضر ۱۱۵۴ فرزند محسنین و ۵۹ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان بدون حامی هستند.

نشست پویش ایران مهربان با عنوان هر کارمند حامی یک یتیم در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، با اشاره به اینکه طرح ایران مهربان از سال گذشته در کمیته امداد شروع شده است، گفت: در حاضر ۱۱۵۴ فرزند محسنین و ۵۹ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان بدون حامی هستند.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد حامیان ایتام در استان کهگیلویه و بویراحمد برون استانی هستند، افزود: ۱۱ میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومان توسط حامیان نیکوکار در سال جاری به ایتام نیازمند کمک شده است.

مبشری تصریح کرد: سرانه پرداختی به ایتام ۴۰۶ هزار تومان است که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۸۰ هزار تومان بوده است رشد قابل توجهی کرده است و ما باید تلاش کنیم که این مبلغ به ۷۰۰ هزار تومان برسد.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز طرح پویش ایران مهربان تاکنون ۲۳۶۰ نفر ثبت نام کرده اند که ۱۷۳۷ نفر پرداختی به ایتام داشته اند که از این تعداد ۲۰۷ نفر کارمند بوده و مابقی از سایر اقشار و اصناف بوده اند.

مبشری تأکید کرد: انتظار داریم کارکنان دستگاههای اجرایی دست ما را بگیرند و با مشارکت در این طرح یاریگر نیازمندان و به خصوص ایتام کمیته امداد باشند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از شفاف ترین طرحهای کمیته امداد، موضوع ایتام است، گفت: هیچگونه ابهامی در این طرح وجود ندارد و سایت ekram.ir کاملاً واضح است و همه می توانند آن را رصد کنند.

مبشری یادآور شد: مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه، نام نویسی در سامانه ‌های اکرام ایتام و محسنین یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد استان برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش این نهاد حمایتی اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.