حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1540 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:/مقرری بیمه بیکاری و کمک هزینه ترحیم بیمه شدگان تامین اجتماعی غیرحضوری پرداخت می شود
05 ژانویه 2021 - 14:16
شناسه : 2493

مقرری بیمه بیکاری و کمک هزینه ترحیم بیمه شدگان تامین اجتماعی غیرحضوری پرداخت می شود پرداخت بیمه بیکاری، پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم و اخذ درخواست کفالت و بازرسی، خدمات غیرحضوری جدیدی است که سازمان تأمین اجتماعی در دسترس مردم قرار داد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و […]

ارسال توسط :
پ
پ



مقرری بیمه بیکاری و کمک هزینه ترحیم بیمه شدگان تامین اجتماعی غیرحضوری پرداخت می شود

پرداخت بیمه بیکاری، پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم و اخذ درخواست کفالت و بازرسی، خدمات غیرحضوری جدیدی است که سازمان تأمین اجتماعی در دسترس مردم قرار داد.

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمه شدگان متقاضی دریافت بیمه بیکاری برای درخواست و تشکیل پرونده نیازی به مراجعه به شعب این سازمان ندارند.

     عباس نورمحمدی افزود: سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به سامانه بیمه بیکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی متصل است و متقاضیانی که پس از طی مراحل و تأیید اداره کار معرفی می‌شوند، برای دریافت مقرری بیمه بیکاری نباید به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

     وی کفت: درخواست این افراد به صورت سیستمی به شعب تامین اجتماعی ارسال و در صورت داشتن شرایط لازم، مقرری ماهانه بینه بیکاری یه حساب آنان واریز می شود.

     مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همه بیمه شدگان از جمله متقاضیان مقرری بیمه بیکاری، می بایست در سامانه خدمات غیرحضوریاین سازمان به نشانی es.tamin.ir ثبت نام و اطلاعات هویتی از جمله شماره تلفن و شماره حساب بانکی خود را درج کنند تا بتوانند به راحتی خدمات مورد نیاز را دریافت کنند. 

       وی ثبت غیرحضوری درخواست کفالت و بازرسی را از دیگر خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد و افزود: درخواست کفالت که در بیشتر موارد بین شعب مختلف انجام می‌شود، پیش از این فرآیندی پیچیده داشت که علاوه بر غیرحضوری شدن، فرآیند آن نیز اصلاح شده است.

     وی درخواست کفالت و بازرسی را مربوط به بیمه شدگانی دانست که قصد دارند پدر و مادر خود را تحت تکفل خویش قرار دهند؛ به شرط آن که سن پدر بیش از ۶۰ سال و سن مادر نیز بیش از ۵۵ سال باشد.

     نورمحمدی پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم را از تعهدات سازمان تأمین اجتماعی به جامعه تحت پوشش اعلام کرد و گفت: دریافت این خدمت نیز غیرحضوری شده و از آیه به بعد نیازی به مراجعه مردم برای دریافت این کمک هزینه نخواهد بود.

     به گفته وی، این کمک هزینه معادل یک ماه دستمزد بیمه شده یا مستمری بگیر است که در صورت فوت او به بازماندگان تعلق می گیرد.

 

براساس طرح 3070 که از آبان ماه امسال در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت، هر هفته چند خدمت غیرحضوری جدید در این سازمان رونمایی و از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.