حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
کسب رتبه برتر نشریه دانشجویی “افق میزان” دهدشت در دومین جشنواره دانشجویی استان سمنان
02 ژانویه 2021 - 23:41
شناسه : 2470

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، نشریه دانشجویی “افق میزان” به عنوان اولین نشریه دانشجویی در رشته حقوق از دانشگاه پیام‌نور دهدشت توانست در دومین جشنواره دستاوردهای دانشجویی استان سمنان رتبه برتر را کسب نماید.  پایگاه خبری ایلمـــانیوز در پی کسب این موفقیت توسط دانشجویان دهدشت، با مدیر مسئول نشریه دانشجویی افق‌میزان مصاحبه‌ای انجام داده […]

ارسال توسط :
پ
پ



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، نشریه دانشجویی “افق میزان” به عنوان اولین نشریه دانشجویی در رشته حقوق از دانشگاه پیام‌نور دهدشت توانست در دومین جشنواره دستاوردهای دانشجویی استان سمنان رتبه برتر را کسب نماید.

 پایگاه خبری ایلمـــانیوز در پی کسب این موفقیت توسط دانشجویان دهدشت، با مدیر مسئول نشریه دانشجویی افق‌میزان مصاحبه‌ای انجام داده که در ادامه آن را می‌خوانید؛

 

( ۱ ) لطفأ خودتان را بطور کامل معرفی کنید؟

 

اینجانب علی اصغر حسن پور مدیر مسئول نشریه افق میزان و دبیر انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور واحد دهدشت هستم.

 

( ۲ ) هدفتان از تشکیل انجمن علمی چه بوده است؟

 

 در ابتدا هدف از تشکیل انجمن علمی، تشویق و ترغیب دانشجویان به انجام کارهای پژوهشی و حرکت‌های علمی موثر در جهت ارتقاء سطح علمی دانشگاه و جامعه بوده است.

 

( ۳ ) برای تحقق این مهم (انجمن علمی) چه اقداماتی انجام داده‌اید؟

 

 در این مسیر با تشکیل کارگاه‌های علمی و نیز تدریس‌های تخصصی و همچنین دعوت از اساتید مجرب، قضات و نیز وکلا برای حضور در این کارگاه‌ها گام مهمی برداشتیم و سپس در ادامه کار تصمیم به راه‌اندازی و نوشتن نشریه‌ای حقوقی برای دانشگاه و در جهت بالا بردن معلومات حقوقی عموم به خصوص جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز گرفتیم.

 

 ( ۴ ) برای چاپ نشریه چه اقداماتی انجام داده‌اید؟

 

ایده چاپ نشریه خوشبختانه با استقبال دانشجویان و اساتید واقع شد که در نهایت با همکاری برخی از دانشجویان رشته حقوق و اساتید دانشگاه اقدام به شروع این امر مهم نموده و شماره یک نشریه حقوقی دانشگاه پیام نور دهدشت را با موفقیت به چاپ رسانده و در سطح کشور معرفی و با اکتساب رتبه برتر موجب افتخار آفرینی برای شهرستان و استان کهگیلویه وبویراحمد شد.

 

( ۵ ) آیا تاکنون نشریه‌ای حقوقی همانند این نشریه در دانشگاه‌های پیام نور استان منتشر شده است؟

 این حرکت خودجوش که برای اولین بار در بین دانشگاه‌های پیام نور استان رخ داده در واقع اولین نشریه حقوقی در بین تمامی دانشگاه‌های استان محسوب می‌شود که حاصل تلاش بی‌وقفه برخی از دانشجویان رشته حقوق و البته حمایت‌های استاد عزیزم دکتر سید محمدحسین هادی اصل که همواره مشاوره علمی نشریه نیز با رهنمود‌ها و معلومات ایشان صورت میگرفت به ثمر نشست که حاصل آن کسب رتبه برتر در دومین جشنوراه دستاوردهای دانشجویی استان سمنان تحت عنوان جشنواره “رویش، حرکت و نشریات” است.

 

( ۶ ) در خصوص حمایت مسئولین از انتشار نشریه چه خواسته‌ای دارید؟

 

  از مسئولان عزیز خواهشمندم که حمایت خود را از ما دریغ نکنند چون تمام هزینه نشریه‌ای که حائز رتبه اول شد در واقع بطور کامل با پول کارگری خودم تأمین شده و هیچگونه حمایت مالی، از طرف دانشگاه و یا سایر نهادهای دیگر به بنده نشده و با وجود تمامی مشکلات، این حرکت علمی رو آغاز کردیم و همچنان با ذوق فراوان آن را ادامه می‌دهیم و امیدوارم با حمایت‌های شما مسئولان دلسوز بهترین افتخارات را نصیب این کهن دیار نماییم.

 

( ۷ ) در پایان چه صحبتی دارید؟

 

 در پایان از تمامی دوستان و تیم تحریریه نشریه افق میزان(آقای نبرد نژاد، آقای دانشی، خانم جمشیدی، خانم عیال‌بار و خانم حبیبی)، سردبیر نشریه خانم تابش‌نژاد، جناب آقای گنجی‌پور ریاست محترم دانشگاه پیام نور، آقای دژند مسئول امور فرهنگی و استاد عزیزم جناب اقای هادی اصل که حامیان و مشوقین اصلی در کسب این موفقیت بوده‌اند تقدیر و تشکر میکنم به امید موفقیت روز افزون در مراحل آینده انشاءالله.

 

مصاحبه و تنظیم: “سید مصطفی گنجی”

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “کسب رتبه برتر نشریه دانشجویی “افق میزان” دهدشت در دومین جشنواره دانشجویی استان سمنان”
  1. سلام و عرض
    ضمن تبریک به هم شهری خودم باید عرض کنم که واقعایت در بحث حمایت استان خودمون جز ضعیف ترین استان های کشور هست.کاش مسئولین جوانانی مثل اقای حسن پور رو ببینن و ازشون حمایت کنن چون قطعا اگه افتخاری بدست بیارن در سطح کشور برای استان خیلی با ارزش هست.انشاالله که در ادامه راه موفقیت های بیشتری از این جوان با استعداد خواهیم شنید

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.