حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

اهدای مدال نایب قهرمانی پرسپولیس به فرزند هوادار یاسوجی
26 دسامبر 2020 - 14:20
شناسه : 2357

سرمربی پرسپولیس با حضور در منزل مرحوم بهروز خورشیدیان با تسلیت درگذشت، این هوادار، گفت: مدال نایب قهرمانی پرسپولیس را به سامی فرزند مرحوم خورشیدیان اهدا می کنم به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، صبح امروز سرمربی پرسپولیس در شهر یاسوج به منظور ابراز همدردی با خانواده مرحوم خورشیدیان حاضر شد.       سرمربی […]

ارسال توسط :
پ
پ



سرمربی پرسپولیس با حضور در منزل مرحوم بهروز خورشیدیان با تسلیت درگذشت، این هوادار، گفت: مدال نایب قهرمانی پرسپولیس را به سامی فرزند مرحوم خورشیدیان اهدا می کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، صبح امروز سرمربی پرسپولیس در شهر یاسوج به منظور ابراز همدردی با خانواده مرحوم خورشیدیان حاضر شد.

 

 

 

سرمربی پرسپولیس با حضور در منزل مرحوم بهروز خورشیدیان با تسیلت فوت این هوادار پرسپولیس گفت: درصدد بودیم با همه عوامل پرسپولیس در این مکان حضورپیدا کنیم اما محدودیت ها اجازه نداد.

 

یحیی گل محمدی با آروزی موفقیت برای سامی فرزند این هوادار تازه درگذشته گفت: عشق و علاقه بهروز سبب ایجاد و انگیزه برای همه ما است، ما قهرمان نشدیم درد داشتیم و با با فوت بهروز دردناک تر از خبر قهرمان نشدن ما بود، امید داریم که بتوانیم جواب همه عشق و علاقه او ا در زمین فوتبال پاسخ دهیم.

 

 

 

وی با بیان اینکه پیراهن امضاء شده و مدال نایب قهرمانی را به سامی فرزند مرحوم خورشیدیان اهدا می کینم، گفت: اروزی سلامتی و تندرستی برای سامی فرزند این مرحوم و همه خانواده دارم.

 

 

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.