حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام با امام جمعه به مناسب هفته سواد آموزی
24 دسامبر 2020 - 13:16
شناسه : 2326

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپورازچرام،رحیم بازی بناری مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در دیدار با امام جمعه با اشاره به آیه (اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ ) گفت: اولین آیه ای که بر آخرین پیامبر خدا نازل شد در مورد اهمیت سواد و خواندن و نوشتن بود. وی در این دیدار گزارشی از […]

ارسال توسط :
پ
پ



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپورازچرام،رحیم بازی بناری مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در دیدار با امام جمعه با اشاره به آیه (اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ ) گفت: اولین آیه ای که بر آخرین پیامبر خدا نازل شد در مورد اهمیت سواد و خواندن و نوشتن بود.

وی در این دیدار گزارشی از عملکرد نهضت سواد آموزی ارائه نمود و براساس سرشماری سال 1395 درصد باسوادی شهرستان چرام 96/2 می باشد که در بین شهرستان های استان رتبه سوم را دارد.

 

امام جمعه محترم شهر چرام حاج آقا افشاردر این دیدار گفت: تعلیم و تربیت، اساس نظام فکری اسلام است. هدف تعلیم و تربیت اسلامی، تربیت انسان مهذب است و همه برنامه ریزی و فعالیت های برنامه ریزان و معلمان باید برای تحقق این هدف سازماندهی شود تا از این طریق بتوانیم صلح و صفا و سعادت را برای همیشه به جامعه اسلامی مان برگردانیم. امام جمعه شهرستان تصریح کرد: دانش آموزی از نگاه اسلام، ابزار دانایی است و از همین رو اولین کلمه و نخستین فرمان آخرین کتاب آسمانی، امر به خواندن است.

 

حجت الاسلام افشارخاطرنشان کرد:تشکیل نهضت مقدس سوادآموزی، اقتضای روح و مرام انقلاب اسلامی بود و اگر چنین نبود، جای هزار شگفتی و تاسف بود. به یمن فرمان امام خمینی (ره) پایه و اساس نهضتی گذارده شد که در هر گام، طاغوتی را شکست و در هر مرحله توفیقی به چنگ آورد.

 

در پایان رحیم بازی بناری مدیرآموزش و پرورش شهرستان نیز از حمایت های بی دریغ امام جمعه شهرستان تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد: با حمایت مسئولین بتوانیم بزودی جشن بی سوادی را در شهرستان برگزار کنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.