حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
23 دسامبر 2020 - 23:06
شناسه : 2311

  زوج جوان کهگیلویه و بویراحمدی روش متفاوتی را برای آغاز زندگی مشترک با طراحی کارت دعوت جالب اما ساده و صمیمی اقوام، آشنایان و دوستان خود را از این امر خیر آگاه کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،مینا آرام که خود کارشناس اتاق عمل است همراه با شهرام مؤمن نسب از فعالان رسانه […]

ارسال توسط :
پ
پ

 




زوج جوان کهگیلویه و بویراحمدی روش متفاوتی را برای آغاز زندگی مشترک با طراحی کارت دعوت جالب اما ساده و صمیمی اقوام، آشنایان و دوستان خود را از این امر خیر آگاه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،مینا آرام که خود کارشناس اتاق عمل است همراه با شهرام مؤمن نسب از فعالان رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد (عروس و داماد خوشبخت این ماجرا ) با این اقدام جالب و قابل تحسین، از یک سو حس احساس مسئولیت در قبال جان مردم در شرایط کرونایی را به منصه ظهور رساندند و هم فرهنگ سازی ازدواج آسان وغنای فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد را به اثبات رساندند.

باشد که چنین حرکات ارزشمندی بتواند با همیاری عمومی زمینه ساز تسهیل ازدواج جوانان را فراهم آورند.

تصویر کارت دعوت شهرام و مینا با پشت زمینه بلاد شاپور و لباس اصیل و محلی کهگیلویه و بویراحمد که هر کدام نمادی از آداب و رسوم این دیار است به خوبی گویای حقیقتی از عشق و دلدادگی در اوج سادگی، صفا و صمیمیت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.