حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

نشست حراست ادارات شهرستان چرام؛ باریاست ستاد امربه معروف ونهی از منکر شهر چرام
26 آگوست 2020 - 0:40
شناسه : 221

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور ازچرام،نشست حراست ادارات شهرستان چرام با ریاست ستادامربه معروف ونهی از منکر شهر چرام برگزارشد.   دراین نشست حجت الاسلام والمسلمین سیدنوراله افشار امام جمعه محترم ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه مسائلی درباره جایگاه امر به معروف و نهی از منکر بیان کردند و مشکلات و موانع […]

ارسال توسط :
پ
پ



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور ازچرام،نشست حراست ادارات شهرستان چرام با ریاست ستادامربه معروف ونهی از منکر شهر چرام برگزارشد.

 

دراین نشست حجت الاسلام والمسلمین سیدنوراله افشار امام جمعه محترم ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه مسائلی درباره جایگاه امر به معروف و نهی از منکر بیان کردند و مشکلات و موانع موجود در ادارات و نهادها را بیان نمودندو اعضای جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و بعد از بحث و تبادل نظر مصوبات زیر به تصویب رسید.

 

 

مقرر گردید مسئولین ادارات ،گزارشی از فضاسازی مناسبت های ملی و مذهبی و اعیاد در جلسه آینده به رئیس ستاد امر به معروف ارائه نمایند ضمن اینکه در مناسبت های فضاسازی محیطی را در دستور کار خود قرار دهند.

 

 ادارات و نهادهای که حراست ندارند توسط برادر خردمند از استان پیگیری شود و گزارش آن در جلسه بعد ارائه گردد.

 

 مقرر گردید به صورت سرزده رئیس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر وحراست فرمانداری از ادارات و نهادهای دولتی بازدید به عمل آورند .تا مشکلات ارباب رجوع را از نزدیک مشاهده نمایند.

 

 مقرر گردید مسئولین حراست ادارات، در خصوص استفاده شخصی از بیت المال به نیروهایی که رعایت نمی‌کنند تذکر دهند.

 

 مقرر گردید ادارات و نهادها در خصوص برگزاری نماز جماعت در ادارات و حضور پرسنل در نماز جماعت همکاری نمایند.

 

مقرر گردید ادارات تکریم ارباب رجوع را سر لوحه کار خویش قرار دهند.

 

 مقرر گردید کارکنانی که پوشش ظاهری را رعایت نمی کنند تذکر داده شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.