حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1540 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
نشریه آرمان شهر به همت تشکل مردم نهاد هدایتگران بهمئی و به مدیریت ابوتراب دهبانی پور منتشر شد
16 دسامبر 2020 - 17:29
شناسه : 2099

نشریه آرمان شهر به همت تشکل مردم نهاد هدایتگران بهمئی و به مدیریت ابوتراب دهبانی پور منتشر شد این نشریه برای آگاهی بخشی به شهروندان هر ماه یک ویژه نامه ارائه می دهد. مدیر مسئول این نشریه در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور گفت : این ویژه نامه فرهنگی،اجتماعی است و به صورت ماهانه […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشریه آرمان شهر به همت تشکل مردم نهاد هدایتگران
بهمئی و به مدیریت ابوتراب دهبانی پور منتشر شد

این نشریه برای آگاهی بخشی به شهروندان هر ماه یک ویژه نامه ارائه می دهد.

مدیر مسئول این نشریه در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور گفت : این ویژه نامه فرهنگی،اجتماعی است و به صورت ماهانه در قالب و موضوعات مختلف منتشر می شود .
دهبانی پور گفت: در آذرماه ۱۳۹۹ با توجه به حساسیت بحث کرونا در جامعه و خطراتی که در این بین احساس می شد این نشریه را با عناوین مختلف از جمله:  راههای پیشگیری ازکرونا، هشدارهای کلی جامعه پزشکی و مسئولین کشوری و استانی درخصوص تجمعات، و ویژگیهای شهروندقانونمند منتشر گردید .
وی همچنین گفت : در این نشریه به معظلات مهم و اساسی در جامعه از جمله آمار بالای دختران مجرد و نقش دستگاههای فرهنگی و معتمدین محلی پرداخته شده است .
دهبانی پور ، علل گرایش به اعتیاد به موادمخدر در میان نوجوانان و جوانان و دلایل عمده بالارفتن سن ازدواج را از دیگر موضوعات مرتبط و منتشر شده در این نشریه نام برد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.